اقتصادی

نخستین «گزارش پایداری» ایرانسل منتشر شد

ایران تورنت برای اولین بار در صنعت ICT ایران «گزارش پایداری کسب و کار» خود را منتشر کرد.

به گزارش دیباروز، روابط عمومی ایرانسل اولین گزارش سالانه پایداری ایرانسل، مروری کوتاه بر شاخص‌ها، تلاش‌ها، دستاوردها و چالش‌های ایران در پایش و مدیریت اثرات اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی کسب‌وکار خود و همچنین مبنایی برای طراحی و استخراج را اعلام کرد. . در نهایت، مقایسه سالانه شاخص های عملکرد سازمانی حول موضوع «پایداری» و «کسب و کار مسئولانه» می چرخد. همچنین نمونه ای از اولین گام های نهادهای اقتصادی ایران با تکیه بر مسائل روز دنیای تجارت در راستای پایداری است.

امروزه، «پایداری در کسب و کار» به موضوع مهمی برای شرکت‌ها، جوامع، مشتریان و دولت‌ها تبدیل شده است و همچنین نشان‌دهنده میزان پایبندی سازمان به تعهدات خود در قبال ذینفعان است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران، به دنبال تسهیل و گسترش دسترسی ایرانیان به امکانات زندگی دیجیتال است تا در راستای دستیابی به توسعه پایدار در ایران گام بردارد. ارائه اطلاعات جامع و مهم در مورد شرکت از طریق گزارش پایداری می تواند نمای کلی از عملکرد و فعالیت های اجتماعی و زیست محیطی ایرانسل در راستای توسعه پایدار را برای ذینفعان ارائه دهد. این اطلاعات تصویری از ماهیت و ارزش اقتصادی، اثرات و اقدامات زیست محیطی و اجتماعی و همچنین کیفیت حاکمیت شرکتی در ایرانسل از دید ذینفعان سازمان ارائه می دهد. به عبارت دیگر، گزارش پایداری نمایی جامع از اهداف، رویکردها و عملکرد کلی ایرانسل از نظر تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی است.

اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی عملکرد ایرانسل از طریق این گزارش با تمرکز بر بازه زمانی 1 آوریل تا 21 مارس 2017 در دسترس عموم قرار گرفته است. این گزارش بسیاری از ذینفعان ایرانسل از جمله دولت، سیاست گذاران، جامعه مدنی و بازیگران فناوری اطلاعات، ارتباطات، شرکای تجاری، رسانه ها و از همه مهمتر مشتریان ایرانسل که به طور مستقیم و غیرمستقیم بر بقا و عملکرد شرکت تاثیر می گذارند. فعالیت های این شرکت از سه جنبه اقتصادی، اجتماعی و محیطی بر آنها تأثیر می گذارد.

«شفافیت» که فراتر از الزامات قانونی در تدوین و انتشار این گزارش است، نشان‌دهنده عزم ایرانسل برای پاسخ‌گویی، گامی جدی به سمت تعامل سازنده با سهامداران، و تعهد به ساختن یک تجارت پایدارتر و آینده‌ای مرفه برای ذی‌نفعان است.

دکتر بیژن عباسی‌رند، مدیرعامل ایرانسل در یادداشت خود در ابتدای این گزارش گفت: در دنیای امروز، شرکت‌ها اگر به دنبال بقا، رشد و توسعه هستند، نباید جنبه‌ها و ارکان مختلف پایداری کسب‌وکار خود را نادیده بگیرند. اطلاع رسانی و ارتباطات در کشور، مطابق با استانداردهای بین المللی و البته با در نظر گرفتن ویژگی های خاص فضای کسب و کار در ایران، گامی دیگر برای آنلاین ایران در مسیر پایداری است که امیدوارم تصمیم سازان، سیاست گذاران در این مسیر باشند. ، شرکا، بازیگران کوچک» و صنعت بزرگ ICT ایران، رسانه ها و مشتریان ارزشمند ایران تورنت.»

این گزارش در پنج عنوان شامل «رویکرد ایران سل به پایداری»، «مدیریت مسئولانه و کسب‌وکار شرکتی»، «به‌سوی جامعه‌ای پایدار»، «به‌سوی محیط‌زیست پایدار» و «به‌سوی اقتصاد پایدار» تدوین و ارائه شده است.

متن کامل گزارش پایداری ایرانسل در سال 1399 در اینجا موجود است.

پایان گزارش تبلیغات

دکمه بازگشت به بالا