نقش علی لاریجانی در قرارداد ۲۵ساله ایران و چین

نقش علی لاریجانی در قرارداد ۲۵ساله ایران و چین

آقای لاریجانی در توافقنامه استراتژیک بین ایران و چین نقش ویژه ای دارد ، به منظور پیگیری این توافق مهم ، رهبر معظم انقلاب در نظر داشتند تا بتوانند در این توافقنامه روابط ایران و چین را برای دستیابی به یک سند عملیاتی و عملیاتی مدیریت کنند. او فردی مطمئن از رهبر انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری دیباروز ، منصور حاجی پور ، مشاور علی لاریجانی ، رئیس مجلس پیشین مجلس ، درمورد اوضاع سیاسی گفت. شرق وی گفت: “علی لاریجانی منبع قدرت برای رژیم است.” او بلوغ لازم را در استراتژی و اجرا دارد و ابعاد واحدی ندارد. آقای لاریجانی علاوه بر اینکه یک شخصیت کاملاً علمی است ، کارهای اجرایی و امنیتی را نیز انجام داده است. وی همچنین در مقیاس جهانی شناخته شده است و اگر به کشوری سفر کند ، فقط شخصیت هایی مانند رئیس جمهور آن کشور قادر به دیدار با وی خواهند بود. یادم است که برای رونمایی از قانون اساسی جدید ، با وی به تونس سفر کردم. وقتی با رئیس جمهور موقت تونس ملاقات کرد ، گفت: “من سالهاست که شما را می شناسم و تمام مذاکراتی که با اتحادیه اروپا داشتم را وقتی رئیس شورای امنیت ملی ایران بودم ، دنبال کردم.”

وی ادامه داد: علاوه بر این ، آقای لاریجانی رهبری بسیار خوبی در امور داخلی کشور دارد ، مشکلات را می داند و راه حلی برای حل آنها دارد. او یک تیم دارد ؛ یعنی اگر می خواهد مدیریت مجموعه ای از موضوعات امنیتی ، سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی را مدیریت کند ، افراد را با مسئولیت های مختلف واجد شرایطی با این قابلیت ها منصوب می کند. وی یک استراتژی کامل در زمینه های مختلف دارد از طرف دیگر آقای لاریجانی مورد اعتماد نیروهای سیاسی و مذهبی است به یاد می آورم وقتی او به نجف رفت ، مقامات نجف به ویژه به او احترام می گذارند و مقامات عزیز ما در قم با همان روش با او رفتار می کردند و همیشه به او احترام می گذاشتند. ” مقام معظم رهبری وی را به عنوان مشاور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب كرد.

هاگیگاتور همچنین درباره نقش لاریجانی در توافق 25 ساله ایران و چین گفت: “علاوه بر موارد فوق ، آقای لاریجانی در توافق استراتژیک بین ایران و چین نقش ویژه ای دارد و از مقام معظم رهبری می خواست که این توافق مهم را در جهت بهبود روابط ایران و چین پیگیری کند. این قرارداد برای دستیابی به یک سند عملیاتی و عملیاتی است. “او فردی مطمئن با رهبر انقلاب است.”

وی درباره موضع سیاسی علی لاریجانی در بین نیروهای سیاسی کشور گفت: “علی لاریجانی یک نیروی اصولگرا عقلانی و معتدل است و کسی نمی تواند افراط گرایی را در رفتار و شخصیت خود ببیند و همیشه سعی کرده تا عاقلانه عمل کند بنابراین جریان های مختلف به او احترام می گذارند و می بینند که اصلاح طلبان به او احترام می گذارند و آن را یک توانایی می دانند. میهن پرستی. “مطمئناً دیگر نمی توان آن را صرفاً یک جریان در نظر گرفت ، زیرا به یک نیروی فرامنطقه ای تبدیل شده است و می توان گفت که این یک اصولگرا یا اصلاح طلب نیست ، بلکه یک نیروی انقلابی است.”

در پاسخ به این سؤال که آیا لاریجانی انقلابی بوده و چرا نیروهای ادعای انقلابی بودن در مجلس فعلی ، به ویژه نمایندگان نزدیک به جبهه تثبیت ، هجیباگور زوایای خطرناکی را با وی ذکر کرد: اقدامات کسی به منافع انقلاب آسیب می رساند. بسیاری هستند که ادعا می کنند انقلابی هستند ، اما بیشترین تأثیر انقلاب را دارند. یک رهبر یک انقلابی کامل است که می تواند بر روی آنها شکل بگیرد. اینگونه نیست که اعضای پارلمان بگویند ما انقلابی هستیم ، بلکه آنها می توانند هر شخص یا یک مقام را فریاد بزنند. انقلابی بودن به معنای اقدام بر خلاف قانون و متهم کردن شما نیست. “بنابراین ، کسانی که به آقای لاریجانی می گویند او انقلابی نیست ، ابتدا باید ثابت کنند که او انقلابی است.”

مشاور لاریجانی همچنین توضیح داد که علی لاریجانی در حال حاضر چه کاری انجام می دهد: “او اکنون مشغول مطالعه است و گذشته را خلاصه می کند ، و درباره انقلاب و کشور بسیار فکر می کند و از مشکلات فعلی بسیار ناراحت است.” “

سرانجام در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا می توانیم علی لاریجانی را یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 بدانیم ، اظهار داشت: شکی نیست که او استعدادها و قابلیت های لازم برای ریاست جمهوری را دارد ، اما باید دید که جامعه چگونه عملکرد خواهد کرد آقای لاریجانی یک استراتژیست و مجری است. فرید: یعنی او استراتژی را به خوبی توضیح می دهد و قدرت اجرای زیادی دارد. “با این توصیف ها ، شکی نیست که او می تواند از هر طریق رهبری کند ، اما باید صبر کنیم و ببینیم که تا سال آینده چه اتفاقی می افتد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا