عمومی

نویدکیا: به آینده امیدواریم/ نبود VAR در این سطح عجیب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محرم نویدکیا در نشست خبری صبح جمعه پس از بازی با مشارکت او گفت: “در نیمه دوم بسیار آشفته بودیم و ضعیف بازی کردیم، اما همچنان امیدواریم که صعود کنیم زیرا 3 بازی باقی مانده است و می توانیم به آینده امیدوار باشیم، باید به تیم بدهیم.” مشارکت این بازی رو هم تبریک میگم

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی در مورد مسائل داوری گفت: نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم، کارشناسان نظر بدهند، البته فکر می کنم اخراج شدیدی بود که جریان بازی را تغییر داد و باید بررسی شود. و در پشت صحنه تحریم های مشکوک نیز باید توسط کارشناسان اظهار نظر کنند، وقتی VAR وجود ندارد این یک وضعیت عادی است و به تیم هایی مانند ما آسیب می رساند.

سرمربی سپاهان ادامه داد: وقتی همه شرایط VAR مهیا است استفاده نکردن از آن عجیب است، امیدوارم امشب از نظر داوری مشکلی پیش نیاید، اما اگر مشکلی وجود داشته باشد فیلمی وجود دارد که باید باشد. حضور در این سطح از فوتبال. “این مورد نیست.

وی افزود: در بدترین زمان ممکن 10 یک فرد 80 دقیقه 10 بیدار شدیم یک فرد بازی خیلی سخت است، سعی کردیم در نیمه اول بازی را کنترل کنیم و از کناره ها حمله کنیم و بعد از اخراج هم سازماندهی خوبی داشتیم، اما در نیمه اول چند موقعیت به حریف دادیم و در نهایت یک گل آزاد به ثمر رساندیم. . لگد زدن

نویدکیا تصریح کرد: در نیمه دوم با یک گل زودهنگام که گل خوردیم، سازماندهی تیم ما به هم خورد و نظم تیمی حرفه ای را که لازم بود نداشتیم و با این شکست شرایط صعود سخت شد. ”

دکمه بازگشت به بالا