ورزشی

واکنش قابل تامل استقلالی‌ها به اخراج ساپینتو/ اعتراض مربی آبی ها به رفتار دستیارها!

سرمربی و مدیر رسانه ای استقلال نسبت به اخراج ریکاردو سابینتو واکنش های متفاوتی نشان دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کارت قرمزی که ریکاردو ساپینتو از امیر عرب براغی داور مسابقه در دیدار استقلال و دستیار پرتغالی اش دریافت کرد با واکنش های جالبی همراه شد.

محمدحسین زرندی در ابتدای نشست خبری پس از بازی گفت: در مورد صحنه کارت قرمز سابینتو همه جا در صحنه بودیم. هیچ برخوردی بین مربی ما و مربی گل گهر وجود نداشت. اخراج بسیار عجیبی بود. او مستحق کارت زرد نبود چه برسد به کارت قرمز.

و مدیر رسانه استقلال افزود: این واقعا اشتباه قضاوت بود. باشگاه استقلال قطعا فردا به این کارت قرمز اعتراض خواهد کرد و این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

همانطور که روی موتا درباره برکناری سرمربی استقلال گفت: مربی باید به جای من به اینجا می آمد. همه می دانند که او دیروز در مورد دستیاران تیم های دیگر مصاحبه کرده است. باید به کمک مربی کمک کنیم. این کار ماست. تیم دیگر را تحریک نکنید. ندیدی کسی از روی نیمکت استقلال با نیمکت صحبت کند.

سرمربی پرتغالی استقلال افزود: بازی با نساجی و این دیدار، می خواهم بدانم چرا دستیار باید با سرمربی ما صحبت کند؟ چرا به سرمربی احترام نمی گذارند؟ مربی به کسی احترام نمی گذاشت. او عاشق فوتبال است و پرشور است. ما همه همینطوریم ما عاشق کارمان هستیم. این شرایط برای داوران هم سخت است. آنها بر سر یک پنالتی با هم جنگیدند و تصمیم گیری در مورد مبارزه دشوار بود. آمد و کارت قرمز داد که من متوجه نمی شوم. از آنها خواستیم روی بازی تمرکز کنند و این برای همه خوب است. ما باید به یکدیگر احترام بگذاریم.

انتهای پیام/4048/

دکمه بازگشت به بالا