اقتصادی

وزیر نفت پیشنهادی: فقط برای خدمت به مردم آمده‌ام

وزیر نفت به پیشنهاد دولت سیزدهم گفت: من فقط برای خدمت به مردم آمدم ، اگر در راه خدا کار کنیم از هیچ چیز نمی ترسیم. من جنسیت شما هستم

به گزارش دیباروز ، جواد اوجی ، امروز در نشستی مشترک با جمعی از مدیران و کارکنان صنعت نفت ، با اشاره به سابقه فعالیت خود در صنعت نفت از شرکت ملی حفاری تا شرکت ملی میدان نفتی جنوب ، از مناطق نفتخیز مرکزی. یکی از زیرمجموعه های شرکت ملی گاز که در سالهای اخیر با حضور بخش خصوصی و پیمانکار حضور داشت ، گفت: پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه نفت ، کارم را در بیست و هشتمین بیل مکانیکی ملی فاتح و شستن نخ های بوسیدن آغاز کردم.

وی افزود: در سال 2009 ، تغییر در عرضه گاز آغاز شد ، دیپلماسی گاز در رابطه با ترکمنستان ، عراق و غیره دنبال شد. در مدتی که من در شرکت ملی گاز بودم ، هیچ گونه قطعی گاز وجود نداشت و تغییری در عرضه گاز ایجاد شد که در سالهای بعد نیز ادامه داشت و امروز ما نتایج آن را مشاهده می کنیم.

بر اساس سیزدهمین وزیر نفت پیشنهادی دولت ، صنعت نفت نقش عمده ای در توسعه اقتصادی ایفا می کند و می تواند در زمینه امنیت بسیار مفید باشد. سرمایه اصلی این صنعت ، مدیران شایسته و یک نهاد متخصص متعهد و توانمند است و هرکسی در این شرایط خدمات را بپذیرد ، فداکاری کرده است.

اوگی گفت: “امروزه در بحث فروش نفت چالش هایی وجود دارد زیرا وضعیت امروز تحریم ها خاص است.” در دوره تحریم های قبلی حداقل تا 1 میلیون بشکه معافیت وجود داشت اما این دوره شرایط خاصی دارد.

وی گفت: بحث نیروی انسانی در صنعت نفت امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم مجلس نمایندگان و روسای سه شعبه و سایرین آن را همراهی کنند تا ارزش نیروی انسانی در صنعت نفت افزایش یابد. قدردانی شود شامل و این کارکنان قضاوت اشتباه نخواهند کرد ، اجازه دهید نیروهای نفتی مهاجرت کنند. حمایت از نیروهای صنعت نفت یکی از اولویت های من است.

وزیر نفت که توسط دولت سیزدهم پیشنهاد شد ، ادامه داد: من مطمئناً از نیروهای توانمند و دلسوز برای مبارزه با فساد استفاده خواهم کرد. برخی گفتند که اوجی قطعاً از ستاد اجرایی نیرو می گیرد و غیره. صنعت نفت آنقدر قدرت خوب دارد که اصلاً چنین نیازی وجود ندارد.

به گزارش احلام از وزارت نفت ، اوجی گفت که حفظ تولید و جذب سرمایه گذاری از دیگر اولویت های صنعت نفت است. ما باید در صنعت سرمایه گذاری کنیم ، چه بالادست و چه پایین دست. وی گفت: “باید از طریق برنامه ریزی راه حل های منطقی یافت.”

مداوم

دکمه بازگشت به بالا