چه مبارک بود این خروج

چه مبارک بود این خروج

از هیمنه و کبکبه از قدرت های فوق العاده از سابق و غیره. که چیزی جز شعارهای ادویه جات ترشی جات و شعارهای بی پایان پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن و پومپئو نظر است. این ماهواره به “نور” توسط یک توریست, یک روز در ۱۶بار دور زمین می چرخند و دوباره و دوباره از بالا در آسمان ایالات متحده به کاهش خود ادامه داد.

عراق نظارت دقیق تر در کاخ سفید به زمین در قطعات است و برای دانشمندان و تسلط بر فضا برای انجام توسعه جهان است. جمهوری اسلامی ایران تحریم ها و تحریک آمیز آمریکا پشت سرگذاشته ایجاد یک جهش در تولید و قطع وابستگی به نفت با هدف به دست آورد. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز ۱۸ اردیبهشت ۹۷ به ایالات متحده آمریکا, در حضور یک برجام پایان داد. او بسیار امیدواریم که با اعمال فشار همهجانبه علیه ایران است. دوستان خود را به خروج در برجام و حمایت ایالات متحده از یک عمل یک طرفه علیه ملت ایران را متقاعد کند.

اما موج حمایت از چندجانبهگرایی., این جزء از زور و شهرت ما در جامعه بین المللی از چالش است. اختلاف در فزایندهآمریکا با قدرتهای جهانی از جمله روسیه و چین وارد یک جنگ تجاری با بلند کردن اجسام از سازمان تجارت جهانی و…. هیچ مقایسه وجود دارد به نهادهای بین المللی یونسکو به عنوان شورای حقوق بشر سازمان ملل و محیط زیست جهانی از جمله چالش های امریکا پس از خروج از برجام می شود. مغلوب ساختن پیشی جستن همراه با تداوم اشتباههای. این است که به ریختن فعالیت های کنگره با هم کار می کنند و همچنین به دلیل ناکارآمدی در مهار کرونا, و غیره. در پردردسری در آثار.

تناسب اندام در امریکا با کمک کیفری, حقوق بشر, اسرائیل, عربستان سعودی, فلسطین و یمن و همچنین تلاش برای احیای آن ISIS, تروریست ها و القاعده در سوریه و عراق را دچار فرسایش و به افکار عمومی دیگر از آمریکا تایید شده است.
امروز حاکمیت ملی کشورها اصالت کشف و مردم برای مقاومت در برابر هدف سلطهطلبانه آمریکا الهام بخش است. تسلط ناپدید شدن یک آمریکایی دیگر غیر قابل برگشت و قطب مخالف یکجانبهگرایی., انرژی از شهرستان . و همه این نتایج در خروج دولت ولگرد از برجام و خوشحال می شود وجود دارد.

* تحلیلگر ارشد سیاست خارجی در
* چاپ شده در روزنامه جام جم . ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

دکمه بازگشت به بالا