علمی و پزشکی

کرونایی های بدون علامت چگونه درمان می شوند؟

یک متخصص بیماری های عفونی توضیح می دهد که چگونه بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب که علامتی ندارند ، درمان کنند.

دکتر.. مینو مهرز در مصاحبه با دیباروزوی با اشاره به نکاتی که باید توسط بیمارانی که علائم تاج ندارند وجود دارد ، گفت: اول از همه ، شایان ذکر است که آماری که 25 میلیون ایرانی مبتلا به کرونال تشخیص داده شده اند تخمین زده می شود. بنابراین ، بر اساس داده های خود و مدل های اپیدمیولوژیک ، این آمار را بر اساس مجموعه معیارها تخمین می زنیم. بنابراین ما تخمین می زنیم که 25 میلیون نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

وی گفت: به نظر نمی رسد که ما برای 25 میلیون نفر آزمایش تشخیصی انجام دهیم ، زیرا بسیاری از این افراد بدون علامت بودند.

مهرز گفت: “بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا اما علائمی ندارند ، اگر متوجه بیماری خود شوند باید قرنطینه را تحت نظر داشته باشند و تا حد امکان در یک اتاق جداگانه قرار دهند.” فردی که در حال شیردهی است و یا برای او غذا می خورد و غیره ، باید ماسک بپوشد و 1.5 متر از بیمار فاصله داشته باشد. بهتر است این افراد خیلی نزدیک خانواده نباشند.

وی اظهار داشت: سه تا هفت روز قرنطینه برای بیماران بدون علامت کافی است و سپس می توانند با ماسک بیرون بیایند. به طور کلی گفته می شود مدت زمان قرنطینه برای بیمارانی که علائمی ندارند کوتاه تر است و می تواند بعد از حداکثر 10 روز جدا شود ، اما افراد مبتلا به علائم باید حداقل 14 روز جدا شوند.

مهرز گفت: “در همین زمان ، افراد مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب بدون علائم نیازی به مصرف دارو ندارند.” درمان سرپایی معمولاً به افراد مبتلا به بیماری خفیف بیماری کرونا قلب انجام نمی شود. البته ممکن است افراد مبتلا به عفونت بسیار خفیف گاهی اوقات از کلروکین استفاده کنند ، اما به طور کلی این افراد نیازی به درمان خاصی ندارند و برای به دست آوردن غذای کافی و قرنطینه کافی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا