اجتماعی

کرونا و تبی که قصد فروکش کردن ندارد

دیباروز / کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 268 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در طی 24 ساعت گذشته تاکنون در منطقه خبر داد.

فرزین رضایی گفت: هم اکنون 690 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در بیمارستان های استان پذیرش می شوند.

وی تعداد افراد تحت درمان در کردستان را با توجه به شهرهای استان عنوان کرد و افزود: هم اکنون در سنندج 419 نفر ، سقیز 54 نفر ، مریوان 68 نفر ، کوروت 44 نفر ، بیجار 22 نفر ، کامیران 35 نفر ، Devandeer 16 نفر ، بانه 25. 4 انتقال داده شده است. افراد در دهگلان و 3 نفر در بیمارستان های سروآباد بستری شده اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: در حال حاضر 107 بیمار مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند.

دکتر رضایی از فوت 5 بیمار طی 24 ساعت گذشته و تعداد مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا ویروس قلب در کردستان از ابتدا تاکنون 880 نفر خبر داد و گفت: از این 323 نفر در سنندج ، 154 نفر در سقز ، 64 نفر در کوروت ، 62 نفر در کامیاران فوت کردند و 78 نفر در بانیه ، 52 نفر در دیواندره ، 42 نفر در بیجار ، 88 نفر در مریوان ، 15 نفر در دهگلان و 2 نفر در سروآباد که همه آنها در سلامت و مطابق دستورالعمل های مربوطه به خاک سپرده شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان گفت: روند فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک ، شستن منظم دست ها با آب و صابون و اعمال اصول بهداشتی و قرنطینه را ادامه دهید تا زنجیره این ویروس کشنده شکسته شود. و ما شاهد مرگ در اثر کرونا در استان خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا