یادبود هنرمند جهادی «فرزانه پزشکی» در قم برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

یادبود هنرمند جهادی «فرزانه پزشکی» در قم برگزار شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حسین یکتا در این مراسم با اشاره به شلوغی‌های سیاسی سال ۷۸ که فرزانه پزشکی در جریان مخالف انقلابی‌ها حضور داشت اشاره کرد و در مورد تحول عجیبی که در این هنرمند متعهد ایجاد شده، گفت: سال ۸۵ در شلمچه رشته دلی از او به شهدا گره خورد و تحول انفسی عجیب و غریبی در فرزانه پزشکی پیدا شد، به گونه‌ای که سال ۸۸ یعنی ۱۰ سال بعد از فتنه قبلی چه شب‌ها و روزهایی، به تنهایی وسط شلوغی‌ها می‌رفت و دل‌های رنجیده و رمیده را آرام می‌کرد.

وی با تمجید از تأثیرگذاری قوی فعالیت‌های رسانه‌ای و هنری فرزانه پزشکی بر روی دختران، افزود: در فتنه مهسا امینی جای فرزانه پزشکی خالی بود که به کانون‌های حرف و گفتگو برود و با زبان صبر و هنر تبیین کند.

یکتا با بیان این که فرزانه واقعاً «فرزانه» شد و رفت، اظهار کرد: این هنرمند جهادی بسیاری از دل‌ها را با خدا و امام زمان (عج) و شهدا رفیق کرد.

این راوی دفاع مقدس گفت: قصه فرزانه پزشکی یکی از فتح الفتوح‌های بزرگ انقلاب اسلامی است. او برای خدا حرف می‌زد و گریه می‌کرد و برای سیدالشهدا (ع) و شهدا نفس می‌زد.

وی با اشاره به پیچیدگی و حساسیت فتنه‌های اخیر، اظهار کرد: این روزها چون آتش دشمن سنگین است، فقط اخلاص است که خریدار دارد.

در این مراسم علاوه بر پخش مستندهایی درباره فرزانه پزشکی، تعدادی از مسئولان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب از جمله حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام احمد ربانی مدیر مجتمع فرهنگی نور و… به بیان ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری وی پرداختند.

دکمه بازگشت به بالا