عمومی

۵ نوزاد در رباط کریم و گلستان متولد شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تب تولد در رند است. چندین سال است که در کشور ما باز است و متأسفانه هر روز شاهد رنج این موضوع هستیم و برخی از زوجین گرایش های عجیبی به این مسائل پیدا کرده اند.

لازم به ذکر است که ماه ها قبل از تولد کودکان تجملات اکثر تاریخ قرن نهم از آذر 1399 هماهنگ شده بود به طوری که چند روز پیش کارشناسان و وزارت بهداشت در مورد این موضوع هشدار داده بودند.

ما با روسای بیمارستان های ریبات کریم و بیمارستان بهارستان در مورد وضعیت زایمان در این روز ویژه صحبت کردیم ، می توانید شرح این گفتگو را بخوانید.

حامد اسدی شریف ، رئیس بیمارستان رباط کریم در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: طی یک روز گذشته چهار کودک کریم رباط پا به دنیا گذاشتند تا در صفحه شناسنامه خود یک تاریخ تولد کامل و کامل داشته باشند. آه تو متعلق به خود است.

اسدی شریف که از فرهنگ و عقلانیت مردم کریم رباط قدردانی می کند ، افزود: ما از ته قلب واقعاً خوشحالیم که شهروندان کریم رباط این مسائل عجیب را دنبال نمی کنند و عقلانیت را بر هر کار دیگری ترجیح می دهند.

نصیر عباسی دزفولی ، رئیس بیمارستان شهر بحرستان نیز در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: در این تاریخ محبوب که مصادف با آخرین تاریخ قرن 14 بود ، فقط یک کودک از گلستانی در بیمارستان بحرستان به دنیا آمد.

عباسی دزفولی در مورد عملیات تاج گذاری در این شهر از روند نزولی بیماران کرونا در این منطقه خبر داد و افزود: با این وجود روزانه به طور متوسط ​​سه نفر در این بیمارستان در اثر تاج جان خود را از دست می دهند.

رئیس بیمارستان شهر بحرستان با اشاره به اینکه 15 بیمار وخیم در بیمارستان کرونا بیمارستان بحرستان به بیمارستان منتقل می شوند ، گفت: “در هفته های گذشته ، صدمات روزانه عروق کرونا به 4 یا 5 نفر رسید.”

دکمه بازگشت به بالا