عمومی

️دولت سیزدهم در صدد تحقق امنیت عدالت و رفاه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسین نوش آبادی شامگاه جمعه در مراسم تکریم و معارفه استاندار که با حضور محسن المنصوری استاندار تهران و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: امنیت، عدالت و رفاه سه نیاز است. از تمام بشریت.” امنیت در پیش زمینه است.» این بیان نشان دهنده اهمیت این منطقه است.

نوش آبادی افزود: اگر امنیت در جامعه حاکم شود بستر رشد، امتیاز، پیشرفت و عدالت ایجاد می شود. این امنیت در بخش های عمومی، اخلاقی، اقتصادی، فرهنگی و غیره است و اگر جامعه بشری امروز بتواند امنیت مردم را تامین کند، مسیر توسعه و پیشرفت فراهم می شود و بستر شکوفایی و پیشرفت ایجاد می شود. و این یکی از وظایف مهم در حکومت اسلامی به شمار می رود.

نماینده مردم بیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان خادم مردم و عضوی از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس، موضوع امنیت را زمینه ساز پیشرفت می دانم. من به او اطمینان می دهم که سهم ویژه و پیشینه ای غرور آفرین دارد.

وی گفت: عدالت نیز معنای گسترده ای دارد و عدالت باید چهره واقعی خود را به مردم نشان دهد، عدالت در قدرت، در اقتصاد و در صورت وجود نیازهای فرهنگی، اجتماعی و غیره ضروری است زیرا وقتی عدالت را رعایت کنیم مردم ما از آن برخوردار می شوند. رفاه عمومی امروز یک حکومت قوی مردمی به دنبال شکل گیری با رای شماست تا به این مفاهیم دست یابد.

دکمه بازگشت به بالا