برترین های کسب و کارورزشی

بستن گن لاغری هنگام ورزش

تمرینات شکمی باید با اطمینان انجام بشه، اما بستن شکم با گن غیر استاندارد، تصمیم اشتباهیه. این عمل باعث می‌شه عضلات به‌طور صحیح حرکت نکنن، خون رسانی کم و در نتیجه، کالری سوزی کاهش پیدا میکنه.

در تمرینات هر بخش از بدن، انقباض و انبساط عضلات بسیار اهمیت داره. بستن شکم در حین تمرینات شکمی، این انقباض و انبساط را به درستی ایجاد نمی‌کنه و باعث کاهش خونرسانی در این قسمتا از بدن میشه. مهمترین نکته اینه که تنها با رعایت برنامه غذایی صحیح و انجام ورزشای هوازی، می‌تونی چربیای اضافی، به‌خصوص چربی‌های دور شکمت رو کاهش بدی. ورزشای هوازی باعث سوزاندن چربیای اضافی میشه و تمرینات شکمی (مانند دراز و نشست) به شکل دهی عضلات شکم کمک می‌کنه.

تام اسپرت تولید کننده انواع نیم تنه ورزشی زنانه در این مقاله شما را با تعریف گن لاغری، مزایا و معایب اون آشنا کرد. در این محتوا شما با تاثیر بستن گن در لاغری شکم، فواید پوشیدن  آشنا شدین. دریافتی که گن های لاغری برای زیبایی موقت بدن استفاده میشه. استفاده از گن لاغری ارزان قیمت مزایای زیادی داره اما عوارض به خصوصی نداره. گن های لاغری در تام اسپرت طبق استاندارد تولید و دوخته می شن. استفاده از گنهای لاغری شلوارکی در بانوان ممکن است سبب بروز بیماری های واژن مانند عفونت واژن شود، به دلیل جنس لاتکس آنها و عدم جریان هوا در آن ناحیه، واژن در هنگام پوشیدن آن مستعد عفونت واژن قرار دارد.

لذا توصیه می شود از این نوع گنهای لاغری برای زمان های طولانی مدت استفاده نشود. عارضه ای که اغلب ممکن است برای همه افراد در صورت استفاده از گن های لاغری بروز داده شود به ایجاد ناراحتی پوستی مربوط می شود. معمولا گن های لاغری ممکن است با قرمزی پوست، خارش و التهابات پوستی همراه باشد. این موضوع به دلیل بالا رفتن دما و تعریق بروز داده می شود. ادامه دار شدن این موضوع می تواند زمینه ابتلا به حساسیت های پوستی را ایجاد کند. به همین دلیل بهتر است در طولانی مدت از آنها استفاده نکرد.

آیا گن لاغری بدن شما را تغییر می دهد؟

گن لاغری یک راه حل دائمی برای صاف کردن و از بین بردن چربی قسمت های مختلف بدن نیست، به این معنی که بدن شما را مانند شکم بند لاغری در طول زمان تغییر نمی دهد و چربی های شما را از بین نمی برد. پوشیدن گن لاغری باعث می شود به نظر برسید شکم صاف تر یا کمر باریکتری دارید، اما وقتی آن را در پایان روز از تن درآورید، دوباره شبیه خود دوست داشتنی قبلی خود خواهید شد. برای رفتن به مهمانی یا تناسب اندام در محل کار، گن های لاغری گزینه ای مناسب و عالی هستند که می توانند تغییرات جزئی دائمی یا نتایج چشمگیری در ظاهر شما به همراه داشته باشند. (توجه نمایید که استفاده از آنها اصلا ضروری نیستند)

انتخاب اندازه مناسب

بسیار مهم است که اندازه مناسب را انتخاب کنید. هنگام انتخاب سایز، اندازه های لباس خود را در نظر بگیرید و بر اساس اندازه لباس هایی که می پوشید گن را انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید از گن لاغری برای زنان استفاده کنید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. حال برای انتخاب درست از بین انواع آن باید مواردی مثل اندازه، میزان فشرده سازی، سبک و جنس را در نظر بگیرید. بنابراین علاوه بر مشخص کردن میزان بودجه برای خرید گن، حتما موارد زیر را در نظر بگیرید.

همچنین می توانید از چارت اندازه ای که توسط فروشگاه یا کمپانی تولید کننده ارائه می شود استفاده کنید. اگر برای انتخاب سایز مناسب گیج شده اید، می توانید برای تنفس راحت تر، سایز آزادتر و یا اگر می خواهید که فشار بیشتری وارد شود سایز کوچک تری انتخاب نمایید. به طور کلی هنگام خرید سعی که سایز بزرگتر از سایز خودتان خریداری نکنید، چراکه گشاد بودن آن هیچ گونه تاثیری ندارد. مواردی برای انتخاب بهتر در زیر آورده شده است. باتوجه به مطالب گفته شده تصور این که گن لاغری تنها جهت لاغری و فرم دادن به بدن استفاده می شود کاملاً اشتباه است. زیرا از بهترین گن لاغری مردانه اصل با هدف دیگری نیز استفاده می شود.

مهم ترین استفاده گن های مردانه بعد از انجام اعمال جراحی، تسریع در روند سلامتی و ترمیم زخم ها و برش های جراحی است. یکی دیگر از کاربردهای بهترین گن مردانه کاهش تورم و رفع تدریجی بافت های بدن است. گاهی اوقات به دلیل بروز برخی بیماری ها بخش هایی از بدن دچار تورم می شوند. در این صورت استفاده از گن بهترین راه برای کنترل آن است. نکات مهم در رابطه با استفاده از گن لاغری با وجود این که لاغر کردن با استفاده از گن، یک روش بی خطر است اما باز هم بهتر است جهت استفاده از گن لاغری با پزشک مربوطه مشورت کرد. از طرف دیگر دقت داشته باشید که استفاده طولانی مدت از گن‌های لاغری به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. چرا که ممکن است فرد دچار عارضه‌های پوستی مختلف یا مشکلاتی از قبیل ضعف عضلانی شود.

در صورت داشتن مشکلات گوارشی بهتر است قبل از استفاده از گن مردانه لاغری، با پزشک معالج خود مشورت کنید. زیرا ممکن است در صورت فشار بیش از حد به اندام‌های مختلف بدن، باعث تحریک قسمت‌های آسیب دیده بدن شود. در صورت استفاده از گن در هنگام غذا خوردن نیز بهتر است بیشتر مراقب حجم غذای مصرفی خود باشید. یکی از روش‌های شایعی که افراد این روزها جهت حفظ تناسب اندام خود انجام می‌دهند، استفاده از گن‌های لاغری است. استفاده از گن مردانه نیز در بین آقایان بسیار رواج پیدا کرده است. البته استفاده از گن اقدامات خاص خود را دارد که در این مقاله از اسنپ مارکت به معرفی انواع گن مردانه و راهنمای خرید گن لاغری مردانه پرداختیم. امیدواریم این مطالب مورد توجه شما واقع شده باشد.

مربی و داور بین الملی بدنسازی گفت: بستن شکم در هنگام تمرینات شکمی با هر نوع پوششی همانند پلاستیک و یا حتی گن کار بسیار غلطی است، زیرا باعث می شود عضلات خوب تحرک نداشته باشند و در نتیجه خون رسانی به آن نواحی کاهش پیدا می کند و در نهایت کالری سوزی پایین می آید. منظور از تمرین در هر نقطه از بدن ، انقباض و انبساط عضلات آن قسمت است.هنگامی که شما در طول تمرین شکم را می بندید، اننقباض و انبساط خوب صورت نمی گیرد و خون رسانی کم می شود و در واقع همانند آن است که از اول تمرینی از انجام نشده است.

در آخرباید بدانید که فقط رعایت برنامه غذایی صحیح و ورزشهای هوازی به شما کمک خواهد کرد تا چربی های اضافی از جمله چربی هایی که دور شکم تان جمع شده را کم کند،در کنار ورزشهای هوازی که باعث می شود چربی های اضافی را بسوزانید و با تمرینات شکمی (انواع درازو نشست) عضلات آن را فرم دهید. گن لاغری هنگام ورزش کم کردن وزن و کاهش چربی های ناحیه شکم و حفظ لاغری مهمترین عامل انگیزشی برای افراد جهت انجام تمرینات ورزشی و متناسب نگه داشتن اندام است. بسیاری از افراد برای رسیدن به تناسب اندام راه حل اصلی یعنب رژیم غذایی مناسب همراه ورزش را کنار می گذارند و بدنبال راه های میانبر مثلا پوشیدن گن می روند.

بعضی ها قصد دارند با استفاده از گن لاغری در هنگام تمرینات ورزشی یا چرب کردن سطح شکم بوسیله ی انواع کرم های لاغری و بستن آن با پلاستیک یا لباس هایی از این دست با کمک گرفتن از حرارت ایجاد شده در هنگام تمرینات ورزشی ، چربی های ناحیه شکم را از بین ببرند این درست است که افزایش دما باعث افزایش میزان تعریق بدن می شود ، ولی این افزایش تعریق به معنی از دست دادن چربی نیست بلکه این آب زیر پوستی است که جهت متعادل نگه داشتن دمای بدن و بر اساس متابولیسم طبیعی بدن از سطح پوست تبخیر می شود تا بدن را خنک نگه دارد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا