برترین های کسب و کارعمومی

گن لاغری بازو

مناسب برای استفاده روزانهگن کتف و بازو مارک فرم ایزی ساخت کشور ترکیه است، این گن بسیار محکم و با دوام و دارای سه ردیف قزن برای بسته شدن در زیر سینه می باشد.  همچنین نوار سیلیکونی برای لول نشدن در این گن تعبیه شده است. پوشیدن این گن بین یک نهایتا 3 سایز در کوچک تر نشان دادن بازو کمک می کند و مناسب افرادی که عمل های لاغری بازو انجام داده اند هم هست.

توجه داشته باشید این محصول با محصولی مشابه با نام جوراب دست فرق دارد ، جوراب دست از لحاظ ظاهری شاید شبیه این گن بازو باشد اما توجه کنید که جوراب دست حالت توری دارد و هیچگونه جمع کنندگی و فرم دهی ندارد و فقط برای پوشاندن بدن در زیر لباس های باز می باشد اما گن بازو حالت کشسانی دارد و جنس و کیفیت آن بسیار بالاتر است.

این گن بازو به دلیل خاصیت کشسانی فوق العاده خود بارها قابلیت استفاده داشته و در اثر شستشو و استفاده مداوم شل نمی شود از طرفی به دلیل اینکه گن کیفیت بافت مطلوبی دارد ، علاوه بر داشتن جنس نرم و لطیف ، به سادگی به بدن می چسبد. گن بازوی فرمیسی را می توان در زیر انواع لباس ، مانتو و لباس های منزل و میهمانی بر تن نمود و از زیبایی اندام خود لذت ببرید.

امروزه دیگر تنها افرادی که از چاقی های موضعی و اضافه وزن رنج می برند از گن لاغری استفاده نمی کنند بلکه افراد در سنین مختلف و برای مقاصد گوناگون از انواع گن های لاغری بهره می برند گن لاغری بازو فرم ایزی برای کاهش سایز، رفع افتادگی و شل بودن عضلات  در ناحیه بازوها ، زیر بغل و کتف مورد استفاده قرار می گیرد ، اگر از جمله افرادی هستید که از چربی های اطراف بازو و زیر بغل خود خسته شده و یا اینکه در پوشیدن لباس های خود دچار مشکل هستید ، خرید گن بازو زنانه به شما پیشنهاد می شود.

گن لاغری بازو فرم ایزی به سادگی قابل استفاده بوده و از جنس الیاف نرم ، بدون ایجاد حساسیت و آلرژی ساخته شده است بنابراین تمام افراد می توانند به سادگی آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهند، قیمت گن بازو ایزی فرم مناسب بوده و با یکبار خرید برای سالها قابل استفاده است. بازوها نقش بسیار مهمی در تناسب اندام دارند عواملی مانند اضافه وزن ، چاقی و افزایش سن ممکن است باعث شوند که بازوها دچار شل شدن و افتادگی شوند این موضوع باعث می شود که ظاهر افراد مطلوب به نظر نرسد که با استفاده از این گن لاغری این مشکلات تا حد زیادی برطرف می شود.

با استفاده از این گن چربی های اطراف بازو به مرور از بین رفته و دست ها کشیده تر شده و پوست دست ها نیز کشیده، جذاب و زیباتر خواهد داشت، با پوشیدن این گن شما دیگر دغدغه ای از بابت پوشیدن لباس دلخواهتان نخواهید داشت و انواع لباس مجلسی را بدون اینکه نگرانی از بابت بازوهای خود داشته باشید با خیال آسوده به تن کنید ، این گن لاغری دارای قدرت فشردگی بسیار بالایی است و سبب می شود تا اندازه بازوها و دست ها کاهش چشمگیری پیدا کند، بر روی گن لاغری بازو می توان از انواع لباس هایی مانند تیشرت ، لباس شب ، لباس خواب و … استفاده کرد، پوشیدن این گن سبب می شود که بالاتنه ای خوش فرم داشته باشید و در مهمانی ها اعتماد به نفس به دست بیاورید.

وجود نوار سیلیکونی که در لبه های گن لاغری بازو است سبب می شود تا این گن به بدن بچسبد و بدون اینکه این گن لول شود یا تا بخورد روی تن بماند ، الیاف مخصوصی که در این گن است موجب شده تا نیازی به استفاده از سیم ، فنر و زیپ و درز در تولید گن لاغری بازو نباشد و این گن دارای ظاهری کاملا یکدست و یک تکه باشد.

در تولید گن لاغری بازو از کربنیک شدن الیاف با ذره های کربن بهره برده شده است پس الیافی که در این گن وجود دارند دارای لطافت بوده و حالتی طبیعی دارند ، با پوشیدن این گن با الیاف ظریفی که دارد به راحتی می توان گن را در طول شبانه روز به تن داشت و این گن مانند پوست به بدن می چسبد و در آن فرد احساس راحتی خواهد داشت ، الیاف این گن به صورت متخلخل بوده تا با پوشیدن گن اثری از بوی بد و عرق روی بدن نباشد.

وجود تکنولوژی کربن دار کردن نخ این گن سبب شده تا پوست بتواند در صورت استفاده از این گن به خوبی نفس بکشد و اثری از خیسی بدن نداشته باشد و پوست احساس خفگی و گرما نداشته باشد ، الیاف این گن سبب می شود که مولکول های بو را به سرعت از بین ببرد پس گن لاغری برای بازو را می توان در هر آب و هوایی به تن کرد ، این گن برای هر نوع پوستی مناسب است، رسانایی بالای حرارت که در این گن است سبب می شود تا در هوای سرد بدن گرم مانده و در هوای گرم پوشیدن این گن باعث خنک ماندن دست ها شود به طوری که با استفاده از این گن به سرعت فراموش می کنید که در زیر لباس شما گن وجود دارد.

arm slimming gun

گن یکسره لیفت باسن آرتان یکی از مدل های بسیار پرطرفدار است و طراحی این مدل گن به صورتی هست که مناسب  بانوان خوشپوشیست که به زیبایی اندام و ظاهر خود اهمیت می دهند و همچنین مناسب کسانی که شکم های بزرگی دارند و دوست دارند شکم هایشان صاف و تخت به نظر بیاید.دلیل پرطرفدار بودن گن لیفت باسن به کارایی بیشتر این گن بین گن های سرهمی است که همزمان با جمع کنندگی و چربی سوزی شکم و پهلو قسمت باسن هم  لیفت داده و خوش فرم نشان می دهد.

وقتی برای اولین بار این محصول را تن می کنید به محض پوشیدن یک الی دو سایز از نیم تنه بالایی شما کم می شود که البته با استفاده روزانه ۶ تا ۸ ساعت تا دوماه امکان کاهش سایز تا سه سایز نیز وجود دارد و البته تغییر سایز دایمی خواهد شد به بیان دیگر با استفاده از این محصول در نواحی گفته شده از بدنتان لاغری آسان و بی دردسر را تجربه خواهید کرد.این محصول مناسب استفاده روزانه و ضد حساسیت است.برند آرتان روی تمامی گن ها حک شده است که راهی برای تشخیص اصل بودن گن هست.

تفاوت گن ساعت شنی اصل و فیک در چیست؟

قبل از این که به بررسی تفاوت گن ساعت شنی انچری کلمبیا و تقلبی بپردازیم، خوب است به این نکته توجه کنید! گن لاغری تنها برای خانم‌ها طراحی نشده است. آقایان نیز می‌توانند از این محصول استفاده کرده و پس از مدتی شاهد نتایج خوب آن در لاغری باشند.عملکرد گن های ساعت شنی به این صورت است که، گن ساعت شنی باعث می‌شود تا دما و گرمای نقاطی که به وسیله گن پوشانده شده است، بالا برود. این نقاط با هوای خنک پیرامون تماسی نخواهند داشت و باعث تعریق می‌شود و همین تعرق باعث سوزاندن بافت چربی و لاغری می شود. همچنین گن ساعت شنی به دلیل فرمی که دارد ناحیه شکم و پهلو ها را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد و باعث لاغری بیشتری در ناحیه شکم و پهلو می شود. این اتفاق تنها در گن‌های اصلی رخ می دهد. در گن‌های ساعت شنی فیک، شما شاهد این اتفاقات نخواهید بود.

همچنین پیش از بررسی تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی خوب است این نکته را نیز خاطر نشان کنیم! گن ساعت شنی تنها برای خوش اندام به نظر رسیدن و رفتن به مهمانی نیست. در واقع پس از پوشیدن این گن پس از مدتی شاهد لاغری در ناحیه شکم و پهلو خود خواهید بود. درحالی که دیگر گن های نامرغوب چیزی جز فشار و تنگی و احساس نارضایتی به کاربر خود هدیه نمی دهند. این فشار و احساس تنگی و خفقان به بدن صدمه زده و کاربر را از گن پوشیدن بیزار می کند. در حالی که در گن های ساعت شنی اصلی بعد از اینکه مدتی از گن استفاده کردید می توانید لاغری را در اندام خود به خوبی حس کنید.

از ترکیبات مهم استفاده شده در این لوسیون خارق‌العاده عصاره قهوه, جینسینگ, گلیسیرین, کافئین و … استفاده گردیده که باعث افزایش کارای محصول می‌گردد. همچنین از محصول فوق به دلیل داشتن ترکیبات عالی که در آن استفاده شده و در بالا ذکر گردید می‌توان برای ماساژ درمانی و رفع خستگی از آن بهره برد. با استفاده مکرر از لوسیون لاغری سامی استالیش گردش خون و متابولیسم بدن افزایش پیداکرده که باعث کاهش وزن و سایز بدن می‌گردد.

دکمه بازگشت به بالا