برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین گن لاغری زنانه

گن لاغری مردانه رکابی فرم‌ایزی

گن لاغری مردانه رکابی فرم‌ایزی بهترین مارک گن لاغری مردانه در ایران از لحاظ ظاهری کاملا شبیه لباس زیر رکابی آقایان می باشد. این گن مردانه باقدرت فشردگی بالا  باعث کاهش اندازه و حجم شکم و پهلو ها میشود. به ناحیه پشت و ستون فقرات شما شکل میدهد و باعث تصحیح حالت ایستادن شما می گردد. با فشار به ناحیه شکم، اشتهای شما را کاهش میدهد و باعث میشود شما سریعتر احساس سیری پیداکنید. همچنین باعث میشود شکم، پهلو، پشت و سینه شما حالت طبیعی و نرمال، همچون یک ورزشکار به خود بگیرند.

بر روی این تیشرت لاغری مردانه میتوانید انواع تیشرت، پیراهن، کت شلوار، کت تک، کاپشن و هرنوع لباس دیگری را بپوشید و در مجالس و مهمانی ها خوش بدرخشید. همچنین این گن فقط بر قسمت پهلو و شکم تاثیر میگذارد تا شما در قفسه سینه هیچ فشاری را احساس نکنید. بر این اساس قبل از خرید گن مردانه یا زنانه بهتر است در مورد آن اطلاعات نسبی به دست آورید. در این مقاله از وبلاگ اسنپ مارکت قصد داریم به راهنمای خرید گن لاغری زنانه ارزان بپردازیم. خوشحال می‌شویم تا پایان ما را همراهی کنید.

چسبیدن به بدن

به دلیل استفاده از نوار “سیلیکون” در لبه، گن لاغری مردانه رکابی فرم‌ایزی کاملا به بدن میچسبد و به هیچ وجه سُر نمیخورد، لول و تا نمی شود. با بکارگیری الیاف مخصوصی که در تولید این تیشرت لاغری مردانه به کار رفته هیچ گونه فنر، سیم، درز و زیپ در آن وجود ندارد و کاملا یک تکه است. همچنین امکان کشیده شدن از چهار طرف را دارا می باشد.

جنس گن

گن لاغری مردانه رکابی فرم‌ایزی ساخته شده از “الاستین” و “میکروفیبر پلی آمید” می باشد. با شستشوی مکرّر و یا ماندن در زیر نورآفتاب جهت خشک شدن هیچ تغییری نمی کند.

“الاستین” قابلیت کشسانی و استرچ بالایی را برای پارچه به همراه دارد و به ثبات ابعادی بیشتر پارچه نیز منجر می شود. براحتی فرم و شکل بدن را به خود می گیرد، راحتی پوشش بیشتر و آزادی بیشتر بدن برای تحرک به وجود می آورد، بهترین مارک گن لاغری مردانه باعث الاستی سیته بیشتر و شکل گیری یکنواخت تر و عدم زانو انداختن گن و جریان بهتر خون میشود.

“میکروفیبر پلی آمید” نیز باعث می شود که تیشرت لاغری مردانه چروک و نمدی نشود و همچنین جمع نگردد، به‌ راحتی شسته شده و به ‌سرعت خشک شود. پلی آمید بالاترین سختی و مدول کشسانی و همچنین جذب آب کم و حداقل جمع شدگی در اثر حرارت نسبت به الیاف مصنوعی دیگر را دارد.

بر خلاف بعضی از فروشگاه گن لاغری ما فقط اجناس اصلی و درجه یک را عرضه می نماید . همچنین جهت اطمینان از اصالت محصول میتوانید هولوگرام شرکت “فرم‌ایزی” که برروی آن آرم شرکت، شماره سریال و بارکد درج شده را درروی جعبه گن لاغری مردانه ببینید.

راحتی بدن با تیشرت لاغری مردانه

استفاده از تکنولوژی ” کربنیک شدن الیاف با ذره های کربن ” در گن لاغری مردانه رکابی فرم‌ایزی، باعث شده است تا الیاف حالتی طبیعی و لطیف داشته باشند و شمابتوانید به راحتی در طول شبانه روز بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید و با بافت و الیاف ظریفی که دارد همانند پوست بر روی بدنتان می نشیند. همچنین جهت جذب بو و عرق بدن، الیاف این تیشرت لاغری مردانه کاملا به شکل متخلخل است و تکنولوژی کربن دار کردن نخ باعث تنفس بهتر پوست و مانع از خیس شدن بدن میشود و پوست بدن کاملا خشک و مطبوع می باشد و حس گرم شدن و خفگی به وجود نمی آورد و همچنین مانند یک تار، مولکول های بو را به دام انداخته و به سرعت از بین می برد.  قابلیت استفاده راحت در هر حالت آب و هوایی و با هرنوع پوست را دارد. به دلیل رسانایی بالای حرارت باعث میشود بدن در هوای گرم، خنک و در هوای سرد گرم بماند و پس از مدت کوتاهی کاملا از یاد می برید که زیر لباس هایتان بهترین مارک گن لاغری مردانه را به تن کرده اید.

پوشیدن روی لباس

بهترین مارک گن لاغری مردانه رکابی فرم‌ایزی به طور کامل زیر لباس پنهان می شود و در زیر لباس قرار می گیرد و تغییری در حجم بدن و لباس ها به وجود نمی آورد، در نتیجه میتوانید همراه هر لباسی بپوشید و به هیچ وجه حرکات روزانه شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. شما می توانید هر نوع لباس و با هرسایز و جنس را بپوشید، زیرا جنس لطیف تیشرت لاغری مردانه هیچ گونه بر آمدگی زیر لباس هایتان به وجود نمی آورد.

حساسیت

از آنجایی که گن لاغری مردانه رکابی فرم‌ایزی از  “میکروفیبر پلی آمید” با بهترین درجه کیفیت تولید شده که با پوست های حساس کاملا منطبق است؛ به هیچ وجه موجب حساسیت و التهاب پوستی نمی شود و کاملا “آنتی باکتریال” و ضد آلرژی می باشد.

بافت بدون درز

 گن لاغری چیست؟

اصولا گن لاغری برای مردان طوری طراحی شده است که آب میان بافتی بدن کاهش پیدا کند. به صورت مداوم عمل چربی سوزی را انجام داده و چربی های زیر پوست را آب کندبه طوری که مصرف کننده بعد از اتمام کار، شاهد نرم شدن و کاهش حجم و درنتیجه لاغری شود. بهترین مارک گن لاغری مردانه اثرات رژیم غذایی و حرکات ورزشی شما را شدت می بخشد.

پوست و چربی های قسمت های افتاده را فشرده می کند و سطحی یکدست ایجاد می نماید. به طور موثر به بدن شما شکل و فرم میدهد و از افتادگی شکم جلوگیری میکند و ژست ایستادن بهتر و استیل زیباتری به شما می بخشد. با فشردن چربی اضافه، بدن را به شکل زیباتری در آورده، آن را محکم تر و زیباتر می کند. مواد مضر را دفع می کند و مقاومت پوست را افزایش می دهد. وزن زیاد بدن را با پخش یکسان چربی ها به شکل مناسب تقسیم می کند و در صورتی که به همراه استفاده از تیشرت لاغری مردانه ورزش های هوازی و رژیم غذایی مناسب داشته باشید در کم کردن وزن به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

تاثیر گن لاغری

گن مردانه رکابی فرم‌ایزی از دوجهت برای بدن مفید هستند. یکی در هنگام پوشیدن که باعث لاغری و زیبایی و خوش فرم شدن بدن میشود؛ چنانچه به محض پوشیدن حداقل ۲ سایز بدن راکاهش می دهد، و دیگری بعد از مدتی استفاده به همراه فعالیت بدنی است که موجب کاهش وزن میشود و بدن شکل مناسب به خود پیدا می کند.

مضرات گن لاغری

به دلیل استفاده از مواد استاندارد و دارای تائیدیه در گن مردانه ، هیچ گونه ضرری برای پوست ندارد و به دلیل متخلخل بودن جنس گن، باعث تنفس بهتر پوست میشود.

سلولیت، چربی، تاتو، زخم، فرورفتگی و ترک خوردگی پوست

گن مردانه رکابی فرم‌ایزی برای پوشانیدن و رفع سلولیت، چربی، تاتو، زخم، فرورفتگی و ترک خوردگی پوست نیز کاملا موثر هستند.

شرکت  تولید کننده بهترین مارک گن لاغری مردانه

شستوشوی گن مردانه

لطفا گن مردانه فرم‌ایزی را به صورت دستی و با آب سرد یا ولرم و شوینده های رقیق بشویید. جهت خشک نمودن هم می توانید گن را بیاویزید و یا روی یک سطح مسطح بیاندازید. بعد از شستن با دست، جهت خشک شدن؛ اول آن را روی یک حوله بیندازید زمان مطالعه: 5 دقیقه

استفاده از گن مردانه یکی از روش‌های متداولی است که بسیاری از مردان جهت خوش فرم به نظر رسیدن اندام خود به کار می‌برند. در واقع با استفاده از گن می‌توان چربی‌های اضافی بدن را مخفی کرد و اندام خود را تا حد ممکن خوش فرم نشان داد.
انواع مختلف گن‌ها در طرح‌ها و مدل‌های متنوع جهت استفاده مردان و زنان به بازار عرضه می‌شود. برخی از گن‌های موجود در بازار علاوه بر خاصیت خوش فرم کننده، لاغر کننده نیز هستند. این روزها داشتن اندام زیبا و متناسب از اهمیت زیادی برخوردار شده است. از طرفی به دلیل زمان بر بودن و هزینه بالای روش‌های لاغری، استفاده از گن‌های لاغری بسیار دیده می‌شود.

مزیت‌های استفاده از گن مردانه

گن مردانه با توجه به نوعی که دارد، مزیت‌های بسیاری برای آقایان در بر خواهد داشت. از مهم‌ ترین مزیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

افزایش اعتماد به نفس مردان

با توجه به این که گن لاغری مردانه از نوع رکابی، باعث فرم دهی مناسب اندام آقایان می‌شود، استفاده از آن تأثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس آقایان در هنگام حضور در جوامع مختلف خواهد داشت.

کاهش وزن

استفاده از گن‌های لاغری مردانه، باعث می‌شود به قسمت‌های مختلف بدن، به خصوص شکم فشار زیادی وارد شود. در نتیجه این فشار، کاهش اشتهای فرد را به دنبال دارد که در نهایت بعد از گذشت مدت زمانی، لاغری و تناسب اندام فرد تضمین می‌شود.

تقویت عضلات بدن

برخی از مدل‌های گن‌های لاغری مردانه، با توجه به این که همه قسمت‌های سینه، پهلو و پشت را می‌پوشاند، باعث صاف ایستادن فرد و تقویت عضلات مختلف بدن می‌شود. در واقع به شکل گرفتن درست ستون فقرات کمک می‌کند.

راهنمای خرید گن لاغری مردانه

حال که با ویژگی‌ها و مزیت‌های گن مردانه آشنا شده‌ايد، راهنمای خرید گن لاغری مردانه به شما کمک می‌کند تا خرید بهتر و با کیفیت تری انجام دهید. به طور کلی برای خرید گن مردانه، لازم است به مواردی از قبیل کیفیت، سایز، رنگ، جنس، قابلیت شستشو و نوع گن توجه ویژه کرد. در ادامه به توضیح مختصری در مورد هر کدام از این عوامل می‌پردازیم.

کیفیت

فردی که برای اولین بار اقدام به خرید گن مردانه کرده است، برای این که بتواند یک گن با کیفیت انتخاب کند، نیاز است به دنبال برندهای معتبر و نام آشنا برود. در واقع برای چنین فردی خرید از برندهای معتبر و خواندن نظرات مشتریانی که از محصول استفاده کرده‌ اند، کمک می‌کند خرید بهتری داشته باشد.

سایز

از فاکتورهای مهمی که نیاز است هنگام خرید گن در نظر گرفت، توجه به سایز آن است. برای خرید گن لاغری مردانه، بهتر است از سایز مناسب استفاده کرد. چرا که خرید یک گن با سایز بزرگ تر، هیچ تأثیری در کاهش سایز فرد نخواهد داشت. از طرفی انتخاب گن کوچک نیز ممکن است موجب جمع شدن بیش از حد قسمت‌های مختلف بدن شود و در نهایت چروک شدن پوست را به دنبال داشته باشد. بنابراین بهتر است آقایان، گن مردانه را متناسب با سایز خود انتخاب کنند تا نتیجه بهتری از خرید خود کسب کنند.

جنس

از موارد مهم دیگر در خرید گن مردانه، توجه به جنس آن است. می‌توان گفت جنس گن، یکی از مهم ترین پارامترها در خرید گن است. در واقع اگر جنس گن خوب نباشد ممکن است بعد از مدتی خاصیت کشسانی خود را از دست بدهد. به همین دلیل در صورت پاره شدن نتوان نتیجه مطلوب را از آن کسب کرد.

رنگ

در اکثر موارد، گن مردانه در رنگ‌های مشکی، کرم و سفید تولید و به بازار عرضه می‌شود. بهترین رنگ گن لاغری، رنگ کرمی است. این رنگ به دلیل این که رنگ بدن است، در صورت استفاده، از زیر لباس سایه نمی‌اندازد.

جمع بندی

یکی از روش‌های شایعی که افراد این روزها جهت حفظ تناسب اندام خود انجام می‌دهند، استفاده از گن‌های لاغری است. استفاده از گن مردانه نیز در بین آقایان بسیار رواج پیدا کرده است. البته استفاده از گن اقدامات خاص خود را دارد که در این مقاله از اسنپ مارکت به معرفی انواع گن مردانه و راهنمای خرید گن لاغری مردانه پرداختیم. امیدواریم این مطالب مورد توجه شما واقع شده باشد.

دکمه بازگشت به بالا