استان ها

ملت ایران با فرهنگ ایستادگی انقلاب را به جهان صادر کرد

امیر امیری در آستانه شانزدهمین روز دانش آموزی آذر در گفت و گو با خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا، اظهار کرد: دانش آموزان عامل موثری در رشد و توسعه جامعه و حضور پررنگ آنها در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی هستند. و زمینه های سیاسی حوزه های اجتماعی می توانند آینده ای موفق را تضمین کنند.


بیشتر بخوانید:

لزوم حفظ روحیه مطالبه گری و آرمان گرایی در بین دانشجویان

هدایت فعالیت های بسیج به سمت ارزش های انقلاب


وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی همیشه در سایه است فرهنگ مقاومت مقاومت حرکت کرد و توانست انقلاب خود را به دنیا صادر کند و امروز به برکت این فرهنگ در عرصه های مختلف پیشرفت زیادی داشته ایم و شکی نیست که خلاقیت، پژوهش و نوآوری در بین جوانان و دانشگاهیان تاثیرگذار بوده است. در این موفقیت ها نقش داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سرخس به اهمیت علم و دانش از منظر مقام معظم رهبری پرداخت و ادامه داد: از دیدگاه ایشان رسالت دانشگاه را می توان در سه حوزه تعریف کرد که یکی از آن ها آموزش و پرورش است. جهان و تولید دانش و راهنمایی مناسب برای این دو.» مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان باید در این زمینه گنجانده شوند.

العامری خاطرنشان کرد: بسیاری از مواقع دنیا و علم تمدن مادی باعث بدبختی بشر از جمله تولید بمب اتم، تولید سلاح های شیمیایی و حتی ویروس های خطرناک شده است، اما علم خوبی است که در مسیر درست و سودمندی قرار می گیرد. افراد جامعه.”

وی با بیان اینکه ایران اسلامی دارای جوانانی با ایمان، عقل و خلاقیت، جوانانی با شناخت و درک کامل از پیشینه غنی فرهنگی و تاریخی و عزمی جدی است که توانسته اند بسیاری از کارهای غیر ممکن را انجام دهند، تصریح کرد:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سرخس گفت: دانشجویان این مرز و بوم توانستند با روحیه آرمان گرایانه خود در مقابل مطالبات استکباری استکبار جهانی ایستادگی کنند و توطئه های دشمنان اسلام را به اطلاع جامعه برسانند. عدالت.”

العامری با تاکید بر اینکه راه شهدای علمی کشور از جمله شهدای هسته ای مانند احمدی روشن و فخری زاده ادامه خواهد داشت، افزود: دشمنان سرسخت نظام هرگز پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های علم و فناوری را تحمل نخواهند کرد. من معتقدم آنها با به شهادت رساندن دانشمندان جوان و انقلابی در حالی که کور هستند مانع حرکت رو به رشد ایران می شوند.

وی با بیان اینکه حرکت ملت ایران توقف ناپذیر است و فرهنگ ایثار و شهادت دشمنان ما را به زانو درآورده است، تصریح کرد: دانش آموز انقلابی، بصیر و پرشور اگر از نظام و رهبری حمایت کند، آسیبی به این کشور نمی رساند. “

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا