امام خمینی موفق ترین رهبر جهان در عصر اسلام بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران |امام خمینی

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار علی مالک شاهکوی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهر الانبار العلوم اظهار داشت: امام راحل جهان را بیدار کرد و امامی که در آن زمان بود. خدمت ایشان از اسلام نترسید که از خدا بترسید که در سال 1342 در قم پس از یک نقشه کثیف تسلیم، زمانی که امام راحل این مقام تاریخی را گرفتند، ساواک دستور دستگیری امام را صادر کرد.

وی گفت: نقشه استکبار این بود که دنیا روستایی شود یا وابسته به غرب یا شرق باشد و گزینه سومی وجود ندارد، امام راحل آمدند و این معادلات را به هم زدند و اسلام را به دنیا معرفی کردند.

شاهکوی نژاد تصریح کرد: موفق ترین رهبر جهان در دوران اسلامی امام راحل است و حتی مخالفان نیز اذعان دارند که در همه عرصه ها بی نظیر است و دشمنان را شکست داد و امام را تسلیم دنیا نکرد.

وی گفت: امام ایمان عجیبی به مردم داشت و همیشه در کنار مردم بود و تصمیمات بزرگی می گرفت و هیچ کس را برای اسلام و دین تعریف نمی کرد و باعث می شد که پرچم اسلام در سراسر جهان برافراشته شود.

و فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امام عزیز ما درگاه گرانقدر و انبار الهی بین ملت ها و ملت های ایران بود و مردم و این ملت بزرگ صادقانه در کنار امام خود ایستادند و امام خود را رها نکردند. تنها.تا امام همه چیز را ادامه دادند.» تنها نباش.

دکمه بازگشت به بالا