استان ها

استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه‌های اصلی

دیباروز/سمنان معاون استاندار سمنان از استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه های اصلی و پرتردد استان با هدف کمک به کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای خبر داد.

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان شامگاه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: اقدامات مرتبط با ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی و زائران امام هشتم(ع) تاکنون مطلوب بوده که تا پایان ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ نیز با قدرت ادامه می باید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اکثریت روستاهای در مسیر راه های اصلی بحث استقرار ماشین به همراه چراغ گردن به ویژه در شب ها اهتمام جدی داشتند و انشالله این مهم با قدرت تا پایان ایام تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ضرورت دارد تا جلسات ستادخدمات سفر و ایمنی راه ها شهرستان های استان به جهت کنترل و نظارت بر جاده های فرعی به صورت مستمر برگزار شود.

حمیدی ادامه داد: بهره گیری هر چه بهتر از ظرفیت های موجود در حوزه بسیج و سازمان های مردم نهاد برای کاهش میزان تصادفات در راه های استان امری حائز اهمیت است.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد: امور اراضی، منابع طبیعی و دهیاران در ایام تعطیلات نوروز و با توجه به افزایش مسافرت ها به روستاها، برای جلوگیری از تخریب اراضی و آتش سوزی ها و ساخت و ساز غیر مجاز تمهیدات لازم را بیاندیشند.

حمیدی تاکید کرد: استحکام بخشی به سازه ها و زیرساخت های موجود در بازارچه های صنایع دستی و نوروزگاه ها با توجه به هشدار های هواشناسی، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا