حوادث

آخرین وضعیت سیستان و بلوچستان و هرمزگان یک روز بعد از آغاز طوفان و رگبار

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت مناطق تحت تاثیر طوفان گرمسیری استان های سیستان ، بلوچستان و هرمزگان را تشریح کرد.

علی بختیاری در گفت وگو با دیباروز ، وی در این زمینه گفت: در پی صدور هشدارهای هواشناسی و هشدارها در مورد احتمال وقوع طوفان و رعد و برق در برخی مناطق استان های سیستان ، بلوچستان و هرمزگان ، سازمان مدیریت بحران این دو استان را در حالت آماده باش قرار داد. و هشدارها و توصیه ها و اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار داد و طوفان از دیروز آغاز شد.

وی همچنین با اشاره به آخرین شرایط مناطق تحت تاثیر طوفان در این دو استان خاطرنشان کرد: در استان های سیستان و بلوچستان ، آخرین گزارش ها حاکی از آن است که فعالیت طوفان مناطق جنوبی این استان را ترک کرده و به سمت عمان حرکت می کند. البته برای دستگاه های مختلف در این زمینه آماده باشید.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران افزود: از روز گذشته دو جاده فرعی در شهرستان دشتیاری دچار آبگرفتگی و آسیب کمی به بخش کشاورزی و دامداری این استان شده است که پس از بررسی نهایی و ارزیابی توسط تیم های کارشناسی برای ارائه خسارت به

همانطور که بختیاری در مورد قطعی برق گفت: قطعی برق در مقیاس وسیع و در سطح جهان رخ نداد ، اما تا حدی در برخی مناطق ، در برخی موارد این قطعی برطرف شده است و در برخی مناطق ، نیروهای درگیر برای حل مشکل تلاش می کنند.

وی همچنین به استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: در استان هرمزگان وزش باد و طوفان باعث قطع برق 13 روستای شهرستان سریک شد و خسارات دیگری گزارش نشد.

همانطور که سخنگوی سازمان مدیریت بحران در مورد تلفات ناشی از طوفان در این دو استان گفت: “خوشبختانه با اقدام به موقع این سازمان و اقدامات انجام شده ، خبری از تلفات ناشی از طوفان در این دو استان نیست. در دو استان ، کلینیک های خارجی وجود داشت و جراحات جزئی وجود داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا