فرهنگ و هنر

اعلام تاریخ جدید برای پخش «دودکش ۲»

پخش مجموعه طنز “دودکش 2” از سه شنبه 28 ژوئیه آغاز می شود.

خبرگزاري دانشجويان ايران گزارش داد ، در حالي كه قرار بود مجموعه تلويزيوني “دودكش 2” به كارگرداني برزو نيكژاد و تهيه كنندگي زينب تقفايي از شنبه 5 تيرماه پخش خود را آغاز كند ، به دليل مراحل پس از توليد ، اين مجموعه طنز از سال آينده آغاز خواهد شد سهشنبه. هفته هوا می گذرد.
این روزها گروه سازنده پس از بازگشت از گرگان ، قطعات باقیمانده را در تهران ضبط و مراحل فنی سریال را انجام می دهند.
هومن برگ نور ، امیرحسین رستمی ، سیما تیرانداز ، نجار عابدی ، محمدرضا شیرخانلو ، یاس نوروزی و برادران ایهام و (در حضور) بهنام تشکر و (بازیگران جوان) حسین شهبازی ، موهانا سیدی ، حنا عباسی بازی در “دود 2” “

طراح و سرپرست سریال برزو نیکژاد است و نویسندگان سریال محمد تنابنده و شهاب مهربان هستند.

و در خلاصه داستان این سریال آمده است: “خانواده فیروز مشتاق که بدون لذت به سفری رفتند ، در بازگشت به تهران با دختری سفر می کنند که به گفته بهروز” نیمه گمشده “تلقی می شود و مطمئناً آغاز خانواده غوطه ور در آمپاس!
لازم به ذکر است که با آنچه از نصرت و شرایط جدید او مشخص شد ، بستر کومباش نسبت به قبل گسترده تر شد و با مانعی که از آنها می دانیم ، ماجراهای بدون هیچ نقصی در زندگی همه ، به ویژه مواردی آغاز می شود. چه کسی “فرش ها را می شویند ، آنها موثر هستند!”

باید توجه داشت فصل اول سریال “دودوکش” یکی از محبوب ترین سریال های یک تلویزیون بود ، همانطور که در ماه رمضان سال 1992 نمایش داده شد و از آن زمان چندین بار دوباره پخش شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا