فرهنگ و هنر

بازسازی عملیات «فتح المبین» در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده گردان 48-الفتح ناحیه کویرگلیا و بویراحمد گفت: گردان فتح 48 استان تاکنون 9 عملیات مهم دفاع مقدس را بازسازی کرده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ، يك جلسه برنامه ريزي براي تجليل از چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سالن تیپ 48 در كهگیلوه و بویر احمد برگزار شد. ستوان سرهنگ ایمان خردمند ، رئیس گردان كوژیلویه و بویر احمد احمد در این جلسه اظهار داشت: فرمانداری ، هلال احمر استان ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر نهادها برای روشن شدن نقش هر سازمان در دوران دفاع مقدس در دو حوزه عملیات و پشتیبانی تشكیل شده اند.

وی افزود: در این اردوگاه ، رهبری تیپ 48 در فتح ، در ظرفیت خود به عنوان میزبان در سال 1999 ، با حدود 40 برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی ، منابع استان را از طریق دفاع مقدس به تصویر می کشد تا در قالب اسناد به نسل های حال و آینده منتقل شود. همچنین مدیران جهاد کیشاورزی ، بنیاد شهید و هلال احمر ، رهبران و مبارزان دفاع مقدس ، فتح و سپاه بسیج نیز قول داده اند که در این برنامه به طور جدی همکاری کنند.

در بخش دیگری از این نشست ، سردار حسن حکمتیان ، سرتیپ دوم تیپ 48 الفاتح در ولسوالی های کوهجیلویه و بوئر احمد افزود: وی حماسه های دائمی را بازسازی کرد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تجلیل از چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، روند “گشایش” در روستای دفاع مقدس در استان احیا می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا