استان ها

با ایجاد نیروگاههای جدید می توانیم فرصت تولید رمز ارزهای قانونی را مهیا کنیم

به گزارش خبرگزاری دیباروز از قزوین؛ دادستان قزوین محمد قاسمی در هفتاد و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و خصوصی که روز پنجشنبه در دفتر استانداری برگزار شد ، اظهار داشت: “ما باید درباره ارز دیجیتال تصمیم بگیریم که این بسیار مهم است ، زیرا امروز ما در این زمینه با قانون ضعیفی روبرو هستیم. “

وی گفت: “ارز دیجیتال یک فرصت جدید در تجارت و اقتصاد کشور است ، اما ما فرصت ها را به تهدید تبدیل کرده ایم و امروز به دلیل ظرفیت کم تولید برق ، باید این فرصت را نادیده بگیریم.”

دادستان خزر گفت: “ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم كه قوانین را اصلاح كنند و به ما كمك كنند. حتی می توانیم به بهانه تولید ارز دیجیتال زمینه ساخت نیروگاه های بیشتر را هموار كنیم.”

قاسمی گفت: “وقتی دستگاه رمز ارز غیرمجاز وارد کشور می شود ، قاچاق در نظر گرفته می شود و علیه آن پرونده جنایی تشکیل می شود ، در حالی که ما باید برخورد مثبت داشته باشیم و نه منفی و از این فرصت برای درآمدزایی به خوبی استفاده کنیم.”

گفتگو

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تقدیر کرد و افزود: فعالان اقتصادی قطعی برق را تجربه کرده اند و انتظار داریم مدیران این مجموعه برنامه ریزی کنند تا قطع برق با اطلاعات قبلی و دقیق برای مشترکین می توانند با خاموشی هماهنگ شوند. “

وی گفت: “ما روزانه درگیر مشکلات مردم و تولیدکنندگان هستیم ، اما اگر اطلاعات درستی ارائه دهیم و مطابق برنامه انتظارات عمل کنیم ، می توانیم چالش ها را کاهش دهیم.”

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به اعلام طبقه بندی توسط اتاق بازرگانی کاسپین گفت: “به نظر می رسد که ما نباید از این آمار خوشحال باشیم و این طبقه بندی ها مهم نیستند ، اما آنچه مهم است دیدن همگن بودن اقتصاد است. فعالیتها و رضایت تولیدکنندگان و مردم. “در پایین جدول ، مشکلی نیست.

قاسمی افزود: “ما گروه های كاری و كمیته های زیادی را در استان تشكیل داده ایم و زمان اختصاص داده ایم و ممكن است دیگر نیازی به ایجاد سازمان های جدید نباشد ، اما اگر كار به همان افراد درگیر سپرده شود ، نتایج می تواند باشد” رسیدن.”

دادستان قزوین گفت: “ما انتظار داریم که او وضعیت مردم و قطع آب و برق را درک کند حتی اگر یک چالش ملی باشد ، اما از آنجا که این وضعیت نارضایتی مردم را برانگیخته است ، امیدواریم با کمی برنامه ریزی و برنامه ریزی چالش ها را کاهش دهیم. “

قاسمی خواستار انتقال اختیارات اداره برق منطقه ای به قزوین شد و افزود: برق در یک استان تولید نمی شود و مردم می توانند آلودگی محیط زیست و چالش های آن را تحمل کنند ، اما درآمد و توزیع آن در استان دیگر ، بنابراین امیدواریم با برای حل این مشکل در سطح وزارتخانه از نمایندگان کمک کنید. “

دکمه بازگشت به بالا