استان ها

«تاوان» کار خود را در اصفهان آغاز می‌کند

به گزارش دیباروز از اصفهان، محسن سبطیان و تهیه کننده این فیلم با اشاره به تاخیر چند روزه فیلم توان و تغییر چندین عامل پشت صحنه ساخت این فیلم به دلیل شرایط کرونا و همپوشانی برنامه به عواملی اشاره کرد. : چند سالی بود که می خواستم کار متفاوتی در حوزه فیلمسازی اجتماعی انجام دهم و پس از جلسات متعدد با نویسنده و کارگردان، تصمیم به ساخت این فیلم گرفتیم.

او گفت: «تکفیر» یک فیلم اجتماعی و احساسی است که صفحه ای متفاوت در کارنامه هنری من دارد. او درباره داستان این فیلم گفت: جمله ای از شاعر و نویسنده عرب نزار قبانی است که می گوید: اگر گفتگوی من و شما تمام شد و راه های وصلت قطع شد و غریبه شدیم، دوباره با من آشنا شوید. به نظرم این زیباترین و کاملترین خلاصه مطالب توبه است.

شروع کنید

این تهیه کننده و بازیگر سینما در مورد اینکه چرا سراغ چنین داستانی رفته است، گفت: بحث در فیلم کفاره خانواده، فداکاری و در نهایت تعهد پرورش یافت؛ مسائلی که از نظر فرهنگی به جامعه مربوط می شود و نیاز به آموزش و راهنمایی دارد.

شروع کنید

شایان ذکر است فیلم سینمایی «توان» به تهیه کنندگی محسن سبطیان و نویسندگی و کارگردانی حسین طبیب زاده از 20 اسفند ماه فیلمبرداری خود را آغاز می کند.

شروع کنید

محسن سبطیان، شهروز ابراهیمی، بیژن رفیعی، محمدعلی عمادی، خاطر کاظمی و علی محمدپور با حضور آوا دریوت بازیگران این فیلم هستند.

عوامل دیگر این فیلم عبارتند از عکاس: صادق داوری معاون کارگردان و دبیر تئاتر: نجار رضایی برنامه ریز و مدیر ارشد: میلاد الصاحی، دستیار دوم کارگردان: محمد صدیقیان ضبط شده توسط: علی حقزی مدیر تولید: مجتبی کریمی طراح چهره: نفیسه علیزاده ویرایش و تصحیح رنگ: مهدی دهقانعکاس: فیروزه بشردوست موسیقی متن: سیاوش وزیری.

48

دکمه بازگشت به بالا