استان ها

توجه و توسعه به ورزش محلات و مناطق کم برخوردار مورد تاکید است

تاکید بر علاقه و توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار است

اکبر العفاوی گفت: تاکید بر علاقه و توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار.

به گزارش خبرگزاری دیباروز از اردبیلعلی حسن زاده رئیس قرارگاه فرهنگی حضرت الزهرا (سلام الله علیها) استانداری اردبیل با سرهنگ مهدی زاده رئیس سازمان بسیج ورزش منطقه ای با اکبررودی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد. استان. با توجه به تشکیل هیئت ورزش محلات و برپایی جشنواره ها و همایش های فرهنگی، ورزش از مناطق کم برخوردار در استانداری اردبیل بازدید و بحث و تبادل نظر شد.

اکبر سرپرست اداره کل در خصوص توسعه ورزش در مناطق و مناطق محروم گفت: یکی از وظایف اداره کل ورزش و جوانان و تایید مقام معظم رهبری پرداخت بهای ورزش است. در مناطق محروم توسعه ورزش در این مناطق ایجاد بسترهای مناسب اعم از توسعه، ورزشی و فرهنگی است و همایش ها و جشنواره هایی در این مناطق برگزار می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استانداری اردبیل افزود: برای برنامه های ورزشی و فرهنگی بودجه ای به مناطق کم برخوردار اختصاص داده می شود و تیم های ورزشی را موظف به اجرای برنامه های مختص این مناطق می کنیم.

حسن زاده مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت الزهرا(س) بیان کرد: هدف ما شروع ورزش در محلات و کشف استعدادهای بالقوه برای جوانان این محلات است.

حسن زاده افزود: در خصوص جوانان و تشکل های مردم نهاد به دنبال ایجاد مراکزی در حوزه های مختلف از جمله کارگاه های اشتغال زایی، دوره های تقویت نهاد خانواده و غیره خواهیم بود تا بتوانیم خدمات ویژه ای را به مردم مناطق ارائه دهیم. . به کسانی که کمتر خوش شانس هستند ارائه می شود.

در این دیدار سرهنگ مهدی زاده رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گزارشی از برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی ارائه کرد و رسالت سازمان بسیج را برپایی برنامه های فرهنگی ورزشی و تعامل با مراکز فرهنگی ورزشی دانست. . برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی با کمک تیم ها و سازمان های ورزشی، نهادی از مردم.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دهید 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا