استان ها

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کیش: کشور به دولتی مقتدر و انقلابی نیاز دارد

به گزارش دیباروز از کیش: مصطفی ذوالنوری با اشاره به اوضاع کشور و غفلت و بی توجهی از دلواپسان توانمندی های انقلاب اسلامی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ، گفت: بنیانگذاران فعلی هنوز ادعا می کنند که اوضاع در حال نجات کشور است و انقلابی که به ارزش های انقلاب متعهد است می تواند بر این شرایط غلبه کند و به اغتشاشات موجود پایان دهد.

وی از آیت الله اصلی به عنوان شخصیتی مقتدر یاد کرد که می تواند با ادغام نهادهای مختلف با هدف بهبود شرایط زندگی مردم ، ایران را با دید انقلابی و جهادی از وضعیت موجود نجات دهد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در کیش همچنین به دو موضوع مهم مربوط به جهان خارج و مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت: دولت آیت الله رئیسی رویکرد مذاکره با کشورهای مختلف را به روشی متفاوت از برنامه فعلی دولت و با دقت ادامه می دهد. برنامه ریزی برای پذیرش اقتصاد. ” این کشور داخلی و خارجی را باز می کند و مرزها را برای تقویت اقتصاد باز می کند.

به گفته وی ، مردم جزیره کیش در انتخابات 28 ژوئن با رای قاطع خود به آیت الله رئیسی که به وحدت و رستگاری کشور رأی خواهد داد ، می توانند به آینده ای بهتر در حوزه اقتصادی در این منطقه آزاد امیدوار باشند.

زالنوری خاطرنشان کرد: ساخت مسکن یکی از برنامه های اولویت آیت الله اصلی است که قصد دارد مهمترین مشکل پیشرفت جوانان را از طریق ساخت جمعی حل کند.

وی آیت الله رئیسی را از چهره های محبوب مردم خواند و ادامه داد: ستاد مردمی به تنهایی برای حمایت از وی تشکیل شد و طبق سیاست های ستاد کار خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در جزیره کیش بر اهمیت برگزاری انتخابات پرشور و حداکثر در تاریخ 28 ژوئن به عنوان اساس کار دولت آینده تأکید کرد و از ساکنان جزیره کیش خواست که برنامه های آیت الله رئیسی را به دقت مطالعه و رقابت کنند. او باید کشور را اداره کند و برای غلبه بر بحرانهای بوجود آمده تصمیم بگیرد.

جزیره کیش یکی از مهمترین جزایر استان هرمزگان در جنوب کشور است.

46

دکمه بازگشت به بالا