حوادث

قتل مادر به ‌دلیل مخالفت با ازدواج

افزایش اخبار Sun:

چندی قبل از مرگ وی ، مأموران تحقیقات جنایی استان البرز از یک زن میانسال مشکوک در خانه خود مطلع شدند و با همراهی تیمی از تیم شناسایی و پزشکی قانونی ، به محل اعلام شده رسیدند.

آنها جسد زنی را دیدند که روی زمین در اتاق نشیمن خانه دراز کشیده بود و کبودی هایی در گردن او وجود داشت که نشان می داد به احتمال زیاد دچار خفگی شده است.

یک مادر برای مخالفت با ازدواج کشته شد

محققان در همان تحقیقات مقدماتی ، این جرم را به عنوان خانواده شناسایی کردند. زیرا هیچ غریبه ای وارد خانه نشده و تجهیزات سرقت شده را ندارد. از طرف دیگر ، نوع پوشش قربانی نیز نشان می داد که غریبه در خانه حضور ندارد.

بدین ترتیب مأموران برای بازجویی به دختر و پسر مقتول که در خانه بودند ، رفتند. پسر خردسال مقتول در ابتدا اعتراف كرد كه مادر خود را به قتل رسانده است. وی گفت: “من مدتها قبل عاشق دختر همسایه ام شدم و می خواستم با او ازدواج کنم.” این عشق به حدی شدید بود که من بدون آن دختر نمی توانستم زندگی را تصور کنم ، بنابراین من به مادرم در مورد آن گفتم ، اما او گفت که او مخالف ازدواج است و به من اجازه نخواهد داد. این زمانی بود که من و مادرم شروع به بحث و گفتگو کردیم.

متهم در ادامه قتل ادامه داد: “اختلافات ما ادامه داشت و من قاطعانه اصرار داشتم که وی به دادگاه برود تا اینکه در زمان حادثه دوباره در مورد این موضوع بحث کنیم.” در حین بحث ، وقتی اعتراضات مادرم را دیدم ، چنان عصبانی شدم که نمی دانستم چه کنم. من یک تکه چوب را برداشتم و مادرم با آن به سرم اصابت کرد. وقتی او به زمین افتاد ، روسری او را برداشته ام ، آن را دور گردنش پیچیدم و آنقدر فشار دادم که خفه شد.

و این جوان ادامه داد: خواهرم که شاهد این درگیری بود ، سعی کرد مادرم را نجات دهد و وقتی دید که نمی تواند کاری انجام دهد ، به خدمات اورژانس زنگ زد ، اما وقتی مأموران اورژانس رسیدند و مادرم را معاینه کردند ، گفتند که او فوت کرده است و امکان دارد. احیاء نمی شود. سپس به پلیس اطلاع داده شد.

متهم که از ارتکاب این جنایت پشیمان شد ، تأیید کرد که به دلیل عصبانیت ، کنترل خود را از دست داده است و نمی فهمد چه کاری انجام می دهد.

براساس این گزارش ، متهم این قتل اخیراً دستگیر شده است و تحقیقات به دستور بازپرس جنایی همچنان درباره وی ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا