استان ها

بسیج و سپاه سرباز ولایت و خدمتگذار بی منت مردم است

به گزارش خبرگزاری دیباروز از کاسپین جشن گرفتن هفته بسیج شنبه در مهمانی با حضور زهرا رئیس سازمان بسیج سازندگی کوار، نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کوار، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب آلان، فاطمه محمد بیجی و رجب رحمانی نمایندگان استان در مجلس اسلامی، علی فرخزاد معاون مهندسی عمران محمد شفیعی فرماندار فرماندار قزوین و جمعی از بسیجیان و تعاونی ها استخدام کنید میز پول نقد گیلاس خوشگل در روستای آقا بابا قزوین افتتاح شد.

سردار رستمعلی رافعی آتانی در این مراسم گفت: جا برای نمایندگان و نمایندگان استانداری و فرماندار فرماندار قزوین، جهاد کشاورزی، کمیته امداد، مدیر کل امور روستایی از جانب بسیج ایجاد پشتیبانی، تشکر و قدردانی.

وی افزود: بسیج و سپاه پاسداران در خدمت به مردم رویکرد مشترکی دارند زیرا معتقدیم کشور نیازمند سازندگی و خدمت جدی و محرومیت زدایی با وحدت است.

234

فرمانده لژیون استان خزر یادآور: حالت ها آنها باید زبان صادق مردم باشند و مطالبات مردمی مدیران را پیگیری کنند و با دیدی واحد و منصفانه به دنبال پاسخگویی مسئولان باشند.

سردار آتانی گفت: شما مدیران برای برادران خود در سپاه حساب ویژه ای باز کنید و سخت ترین کارها را به ما بسپارید و اگر خیالتان راحت باشد به دلخواه اجرا می شود.

وی گفت: در اجرای طرح های عمرانی منفعت طلبانه و وارد ما نیستیم و پیمانکار هر کاری می تواند انجام دهد، آماده انجام و بسیج هر پروژه سخت و غیرممکنی هستیم و با جدیت انجام خواهیم داد.

سردار عطانی افزود: آمادگی اجرای طرح های ملی در قزوین را داریم و آزمون و خطا تا زمانی که الگوی شما در کشور شویم بر ما اعمال می شود.

وی گفت: فعالیت های بسیج در استان موفقیت آمیز بود و همین افراد در طرح شهید سلیمانی آمدند و سربلندی و درخشش آفریدند.

فرمانده سپاه شهرستان تصریح کرد: مردم با کمک 260 میلیارد تومانی در سیره مومنین به سپاه اعتماد کرده اند، شرمنده این اعتماد هستیم و فعالیت خود را دوچندان می کنیم.

فرمود: ما فرزندان حسینیم و مکتب امیرالمؤمنین علیه السلام در آن است. سرویس ما خسته نمی شویم و آبروی خود را به گردن مردم می گذاریم تا آنها را راضی کنیم.

556

سردار آتانی افزود: شعاری برای ناامیدی دشمنان ما. مرگ ما آمریکا را با نسخه جدید و خدمت بی قید و شرط به مردم اداره می کنیم زیرا به قدرت دفاعی خود ایمان داریم اما یک شعار مرگ آنها این بار با ایجاد امید و اعتماد بین مردم و خدمات، آمریکا را در خانه ساختند.

فرمانده لژیون استان خزر یادآور می شود: ما به قوای سه گانه امید و اعتماد داریم و خود را سرباز و شهید برای ولایت می دانیم و مانند سربازان قرارگاه آماده اجرای فرمان هستیم.

وی گفت: در اجرای پروژه های عمرانی هیچ پیمانکاری و کاری را جایگزین نمی کنیم زمین ما آماده اجرای بقیه هستیم.

آتانی گفت: سپاه در حوزه دفاعی به خوبی کار خود را انجام می دهد و توانایی دفاع دارد. انقلاب ما با یک اقدام ثانویه آن را تضعیف نمی کنیم و مردم احساس راحتی می کنند، کوچکترین حرکت در مرز با واکنش قاطع سپاه مواجه می شود و سپاه برای فتح قله های بزرگ تلاش جدی برای ارتقای آموزش دارد.

Picture_2021_11_27-13_35_3_824_aF5

پاسیگ سازندگی و مسئولان سپاه از نمایشگاه توانمندی ها و صندوق های تعاونی گیلاس خوشگل از یک روستا دیدن کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا