فرهنگ و هنر

تجلیل از ۱۲ پرچمدار خدمت به قرآن کریم و رونمایی از سامانه رصد فعالیت‌های قرآنی

همایش مدیران موسسات قرآنی، امروز پنجشنبه ۱۷ فروردین‌ماه و همزمان با شام ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش دیباروز، به همت بخش نهادها و موسسات سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، همایش مدیران موسسات قرآنی، پنجشنبه ۱۷ فروردین‌ماه و همزمان با شام ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

در این همایش ۱۵۰ نفر از مدیران مؤسسات منتخب استان‌های سراسر کشور و نیز اضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری حضور خواهند داشت و هدیه‌ای نیز جهت خرید محصولات نمایشگاه بین‌المللی قرآن از طرف معاونت قرآن و عترت به مؤسسات اختصاص داده داده خواهد شد.

همچنین محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز محمدمهدی عزیززاده قائم مقام سی‌امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن نیز به عنوان میهمان ویژه در این نشست حضور خواهند داشت.

خیر مقدم توسط رئیس و یا نائب رئیس هیأت مدیره اتحادیه کشوری، استماع نظرات و پیشنهادات مؤسسات، تشکیل میزگرد تخصصی با حضور آقایان انجم شعاع و کرمانی نژاد برای پاسخ به مسائل مؤسسات، گزارشی از شکل گیری مرکز رصد فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی و سخنرانی مقام مدعو از جمله برنامه های این رویداد خواهد بود.

در ادامه این نشست از ۱۲ فعال قرآنی تحت عنوان «پرچمدار خدمت به قرآن کریم» به پاس سال‌ها خدمت خالصانه به ساحت قرآن کریم و در مسیر ترویج فعالیت های قرآنی در مناطق محروم کشور، تجلیل خواهد شد.

در بخش پایان این همایش، رونمایی از سامانه رصد فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی که توسط اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت طراحی شده است، رونمایی خواهد شد.

سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا