حوادث

دستگیری سارق حرفه‌ای در پی عملیات تعقیب و گریز

رئیس مرکز عملیات اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو با 105 فقره سرقت در تعقیب و گریز خبر داد.

به گفته آژانس دانشجویی ایران ، محقق سرهنگ کرم یوسفوند است وی ادامه داد: ساعت ده شب 28 آبان ماه ، بازرسان واحد گشت پلیس آگاهی به وجود یک دستگاه خودروی پراید که در حین انجام مأموریت در منطقه میدان خراسان در حال حرکت بود ، مشکوک شدند.

رئیس مرکز عملیات اطلاعاتی تهران بزرگ افزود: “ماباحیت همچنان از شماره پلاک خودرو پرس و جو می کند و کشف می کند که صبح آن روز خودرو در کلانتری 128 128 تهران جدید به سرقت رفته است. آنها به سرعت به پراید نزدیک شدند و به راننده دستور توقف دادند.” .

وی گفت: سارق با شنیدن دستور پلیس متواری شد و کارآگاهان با تعقیب غرور سعی در دستگیری سارق داشتند و پس از تعقیب و شلیک از هوا موفق به توقف خودرو و دستگیری راننده بنام “کاظم” شد. در حال بودن است.

رئیس مرکز عملیات اطلاعات تهران بزرگ افزود: “پس از تحقیقات و تحقیقات قضایی ، متهم به معاون مبارزه با سرقت خودروهای پلیس تحویل داده شد و در بازجویی های انجام شده ، وی به سرقت خودرو اعتراف کرد.” وی با همراهی متهم برای ادامه تحقیقات تخصصی به اداره سرقت خودرو تحویل داده شد.

وی افزود: بازرسان اداره 20 پلیس آگاهی موفق شده اند با استفاده از روش های جدید کشف جرم ، ردپای سارق را در چندین مورد سرقت خودرو کشف کنند. من سعی کردم قطعات آنها را به سرقت ببرم و اخیراً با شکستن یا باز کردن شیشه های اتومبیل برای صرفه جویی در مصرف دارو ، هزینه های زندگی و بیشتر اموال مسروقه ، حداقل دو دستگاه لوازم جانبی خودرو در روز نسبت به خودروهای سمند ، پراید و پژو می دزدم. شب هنگام در منطقه میدان چوچا مشغول فروش بودم و از فروش کل اموال مسروقه بیش از 100 میلیون تومان درآمد کسب کردم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، رئیس مرکز عملیاتی پلیس آقا در پایان گفت: طبق اعترافات متهم و تعقیب قضایی بازپرس ، 105 فقره سرقت و بزه دیدگان آنها شناسایی و شاکیان پس از احضار و بازجویی به دادسرا معرفی شدند. قرار بازداشت برای بازپرس شعبه سوم دادگاه منطقه پانزدهم در دادگاه صادر شد. تهران

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا