حوادث

قتل در همدان دستگیری در ساوه/ افزایش ۵۹ درصدی وقوع سرقت

دیباروز / مرکزی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری قاتل ساوه که مرتکب قتل در شهر همدان شد ، خبر داد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در دیدار با خبرنگاران اظهار داشت: فردی که 48 ساعت پیش در شهر همدان مرتکب قتل شده و خودروی مقتول را سرقت کرده پس از ارتکاب این قتل توسط پلیس همدان تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این فرد توسط کارآگاهان اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد و یک سری عملیات اطلاعاتی را در مخفیگاه خود در ساوه انجام داد. وی در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و پس از اتمام این پرونده توسط دستگاه قضایی توقیف شد.

فرمانده انتظامی ساوه همچنین از دستگیری یک سارق شناخته شده در 20 سارق در این شهر اشاره کرد و افزود: این سارق در باند ساوا و شهرهای همجوار سرقت هایی را به عنوان باند انجام داد که با همکاری پلیس کرمانشاه و 20 فقره سرقت از آن دستگیر شد. او در ساوه اعتراف کرد.

وی از دستگیری یک سارق در شهر قره آباد که سعی در سرقت از باغ ها و یک انبار آپارتمان داشت و پس از دستگیری به هشت فقره سرقت اعتراف کرد ، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دستگیری و کشف سه حادثه سرقت در ساوه از جمله اقدامات پلیس در سال جاری است ، افزود: سرقت گوشواره های یک دختر در این شهر یکی از این سرقت ها بود که در آن سارق دستگیر و به زندان فرستاده شد.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به دستگیری محتویات این خودرو از جمله 5 فقره سرقت خودرو و 25 مورد از محتوای آن ، افزود: “امسال 165 سارق با 344 فقره سرقت انواع مختلف در ساوه شناسایی شده است.” در این منطقه نسبت به سال گذشته تعداد سرقت ها 59٪ و تعداد سرقت های کشف شده 42٪ افزایش یافته است که بیشترین سرقت ها مربوط به سرقت های کوچک است.

وی همچنین با اشاره به کشف هشت کیلو و 339 گرم مواد مخدر از مواد مخدر با دستگیری 92 فروشنده مرگ اظهار داشت: مبارزه با فروشندگان موادمخدر یکی از اولویت های پلیس است زیرا قاچاقچیان مرگ آسایش و آرامش مردم را تهدید می کنند.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: از ابتدای امسال بیش از 5 میلیارد و 374 میلیون و 142 هزار ریال قاچاق انجام شده است که شامل تهویه مطبوع ، لوازم آرایشی ، لوازم خانگی و غیره است که در این مدت 25 نفر دستگیر و تحویل داده شده اند. آنها مقامات قضایی شدند.

وی به کاهش 12 درصدی تلفات ، 42 درصد مصدومیت و 45 درصد مصدومیت در سال جاری اشاره کرد و افزود: تعداد کل تصادفات شهری و حومه شهر در سال گذشته نسبت به سال گذشته 56 درصد کاهش داشته است. در این مدت 100 دستگاه موتور سیکلت و 137 دستگاه خودروی تخلف توقیف شد.

رئیس پلیس ساوه خاطرنشان کرد: از زمان آغاز بیماری همه گیر تاج در این شهر ، بیش از 100 واحد صنفی که تهدید شده اند ، پلمپ شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا