استان ها

روزنامه نگاران در استان قزوین سرانجام صاحب خانه شدند

طبق این گزارش خبرنگار آنلاینهمزمان با روز مطبوعات ، فعالان رسانه و روزنامه نگاران استان قزوین در یک فضای صمیمی با شهردار قزوین دیدار و با شهردار شام خوردند.

در این نشست خبرنگاران بیشتر وقت خود را برای ارائه پیشنهاد شهردار برای تعامل بیشتر با رسانه ها اختصاص دادند و خواستار استفاده از ظرفیت های رسانه ای در آسیب شناسی و اجرای پروژه های شهری شدند.

محمدرضا جباری از خبرگزاری آنلاین وی گفت: “شعار آژانس خبری این است که” بیایید با عشق به جهان نگاه کنیم. “” با همین رویکرد ، اگر رسانه ها نگاهی مهربانانه و محبت آمیز به یکدیگر داشته باشند و بر رقابت با دوستی متمرکز شوند ، آنها با نگاه سازنده به مسئولان انتقاد می کنند و مشکلات را حل می کنند. دستیابی به نتایج بهتر و پیشرفت استان می تواند سرعت بگیرد.

سرپرست خبرگزاری آنلاین استان قزوین تصریح کرد: علاوه بر انجام کارهای زیرساختی ، بهتر است به کارهای زیربنایی به ویژه در مناطق مرکزی شهر نیز توجه داشته باشیم تا ظاهر شهر را ارتقا بخشیده و از زیبایی آن در نگاه شهروندان و گردشگران استفاده شود.

جباری گفت: “ما از شهردار محترم درخواست داریم تا پس از گذشت دهه ها به مشکل مسکن روزنامه نگاران رسیدگی کند و به نگرانی های فعالان این رسانه بپردازد.”


پوشش رسانه ای دنبال شد

فرضیه فرامرزی از حدیث کارشناسی هفتگی گفت: “برگزاری چنین جلساتی صمیمیت بین رسانه ها و مدیران شهر را تقویت می کند. این حرکت می تواند الگویی برای سایر مدیران بویژه نهادهای فرهنگی باشد.”

رسانه‌ای که از سالهای گذشته به دنبال اختصاص مکانی در حرم مطبوعات است ، این بار درخواستی را به مطبوعات ارسال کرده و از شهردار قزوین خواسته است که برای آخرین بار با درخواست روزنامه نگاران موافقت کند و این قبر برای فعالان رسانه باشد. اختصاص دادن

وی اظهار داشت: در این دنیایی که برای زمین گرفتن مشکل داشتیم و هیچ کس کمکی به خواست ما نکرد ، مکانی را اختصاص دهیم که شهردار کازوینا با مهربانی با این درخواست موافقت کند و مقرر شد قبرهای رایگان در بخش هنرمندان به روزنامه نگاران داده شود. هدیه باشید

مهری غیاثوند از روزنامه جام جم اظهار داشت: انتظار دارم شهردار از ظرفیت رسانه ها برای مشاوره در زمینه توسعه پایدار استفاده کند زیرا افراد زیادی هستند که پتانسیل بالایی دارند و می توانند به صورت رایگان در خدمت شهرداری باشند.

وی اضافه کرد: “ممکن است روزنامه نگاران متخصص نباشند اما می توانند کمک مؤثری به شهرداری کنند و از تصمیمات نادرست در اجرای پروژه جلوگیری کنند. بهتر است از خبرنگاران رسانه ای در اطلاعات استفاده شود.”

محمد برزگر ، دیگر فعال رسانه ای ، اضافه کرد: “ما منبع موثق رسانه ای در استان نداریم که بتواند مردم را خوشحال کند. ما انتظار داریم که خبرنگاران کمی فعال تر باشند و در گزارش ها و اخبار باعث تحریک عموم شوند.”

امیرعلی رضایی همچنین اظهار داشت: شهرداران قبلی نیز خوب عمل کردند و هرکدام این ویژگی را داشتند که نصرتی در ساخت تقاطع ها و پل هایی که در سطح نیستند ، به خوبی کار کرد ، آقای کمالی در ایجاد زیرساخت ها ، حسین جعفری در توسعه شهری و چشم انداز آینده نگرانه است. این ممکن است توسط شهردار جدید ادامه یابد.

مریم کشاورز ره ناحیه گفت: “انتشارات همیشه نگران انتشار آنها هستند ، اما باید تعجب کنیم که چرا رسانه ها که یک رکن اساسی در فرهنگ است ، نمی توانند اعتبار فرهنگی داشته باشند.”

وی افزود: انتظار داریم شهردار قزوین برای حل مشکلات روزنامه نگاران کاملاً فکر کند تا بتوانیم رسالت خود را با دقت کمتری انجام دهیم.

حسین ضرابادی ، یک فعال رسانه ای ، اظهار داشت: “امروز مشکلات ما باعث شده است که روزنامه ها و مجلات پنهانی داشته باشیم که بعضی اوقات به دلیل ترس از بسته شدن منتشر می شوند. این باید رویکردی باشد برای حمایت از فعالان رسانه ای که دائما در صحنه حضور دارند.” باش

منیزه زیرک ، هفتگی داریچه گفتگو ، اظهار داشت: نبود روزنامه نگاران تخصصی یکی از مشکلات حوزه اطلاعات است که یک شهرداری می تواند با برگزاری دوره های آموزشی خصوصاً در حوزه مدیریت شهری مهارت های فنی خود را تقویت کند.

دکمه بازگشت به بالا