اجتماعی

نحوه فعالیت «اتوبوس های زندگی»

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در تهران از واکسیناسیون 324 هزار نفر در مرحله اول معاینه جهادی واکسیناسیون توسط شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش دیباروز ، علی نصیری در حاشیه آغاز مرحله دوم پویش ایمن سازی جهادی در شهر تهران اظهار داشت: دوره جدید مدیریت شهری با سیاست ارائه خدمات ، با اولویت با مظلومان ، در دسترس ترین مکان برای شهروندان است. گروههای ضعیف و سالم اخیراً مرحله دوم ارائه خدمات واکسیناسیون در مدیریت بحران طراحی و بازنگری شد و طبق دستور شهردار تهران از امروز در سه حوزه خدمات بهداشتی ، فاصله گذاری هوشمند فیزیکی و خدمات مشارکت اجتماعی

وی گفت که مرحله اول معاینه بیشتر بر ایجاد مراکز واکسیناسیون ثابت و سیار متمرکز بود .. و واکسیناسیون انجام شد.

به گفته رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ، تاکنون حدود 324 هزار نفر توسط شهرداری تهران واکسینه شده اند و ارائه این خدمات در دوز دوم واکسن ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مرحله دوم بررسی واکسیناسیون جهادی از امروز در 22 ایستگاه مترو ، 220 مسجد ، 22 اتوبوس سیار و همچنین از طریق سامانه 137 برای محرومان انجام می شود.

نصیری درباره عدم استقبال شهروندان از مراکز واکسیناسیون ثابت گفت: با توجه به گستردگی خدمات ، تعداد مراکز ثابت چندان مورد استقبال قرار نگرفت ، بنابراین برخی از این مراکز تعطیل و ظرفیت برخی دیگر کاهش یافت ، اما در از سوی دیگر ، این ظرفیت به اتوبوس ها منتقل شد. “

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در پایان گفت: اتوبوس هایی که در آنها واکسیناسیون انجام می شود فقط برای ارائه خدمات واکسن نیست ، بلکه این اتوبوس ها به عنوان نجات دهنده عمل خواهند کرد. اتوبوس های زندگی در این مرحله بر واکسیناسیون شهروندان و در دسترس بودن خدمات واکسیناسیون تمرکز خواهند کرد و در مراحل بعدی آنها در زمینه هایی مانند خدمات راهنمایی و کمک وفادار و سایر موارد فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا