فرهنگ و هنر

«کوین اسپیسی» فردا محاکمه می‌شود

دادگاه کوین اسپیسی بازیگر آمریکایی برنده اسکار پنج سال پس از طرح اولین اتهامات جنسی در نیویورک برگزار می شود.

به گزارش دیباروز، به نقل از گاردین، «کوین اسپیسی» فردا (پنجشنبه 14 مهرماه) در نیویورک با اولین پرونده از سلسله اتهامات مربوط به آزار و اذیت جنسی که مربوط به چند دهه پیش است، در دادگاهی که ممکن است بر این موضوع سایه افکنده، مواجه شود. حرفه ای درخشان – بازیگر عرصه سینما و تئاتر.

پرونده علیه این بازیگر 63 ساله به اتهامات آنتونی رپ، بازیگر موزیکال برادوی، رانت، می‌پردازد که علناً اسپیسی را به تجاوز جنسی به وی پنج سال پیش متهم کرد.

آنتونی رپ همچنین ادعا می‌کند که اسپیسی، که نام اصلی او کوین اسپیسی فاولر است، در یک ملاقات در یک مهمانی در منهتن در سال 1986، زمانی که او 14 ساله بود و اسپیسی 26 یا 27 ساله بود، برای لذت جنسی با او تماس گرفت. 40 میلیون دلار.

محاکمه اسپیسی بر اتهامات رپ در مورد سوء استفاده عمدی از ناراحتی عاطفی متمرکز خواهد بود، نه تجاوز جنسی. یک پرونده تجاوز جنسی در ژوئن رد شد زیرا خیلی دیر تشکیل شده بود.

اسپیسی اتهام تجاوز جنسی را رد کرد و در توییتر نوشت: “این حادثه ادعایی را به خاطر نمی آورم. اگر همانطور که او توصیف می کند رفتار کنم، صمیمانه ترین عذرخواهی خود را به خاطر رفتار مستانه ام مدیون او هستم و عمیقاً برای احساساتی که او توصیف کرد متاسفم. که در تمام این سالها با خودم حمل کردم.»

در سال 2019، اسپیسی توسط یک نوجوان 18 ساله به تجاوز و تجاوز جنسی متهم شد و این شکایت به دلیل در دسترس نبودن شاهد شاکی بسته شد.

در میان اتهامات وارد شده به اسپیسی، کارنامه این بازیگر برنده دو جایزه اسکار ویران شد و پس از کنار گذاشته شدن او از سریال «خانه پوشالی»، نقش «جی پل گتی» سرمایه دار نفتی در فیلم «همه پول در» ریدلی بازی کرد. جهان.” اسکات از او گرفته شد و کریستوفر پلامر جایگزین او شد.

نتفلیکس همچنین فیلم بیوگرافی گور ویدال رمان نویس و نمایشنامه نویس آمریکایی با بازی کوین اسپیسی را بایگانی کرده است و همچنین از بازی در نقش چنگیز خان در «1242: دروازه بهشت» محروم شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا