استان ها

آخرین جزئیات آتش‌سوزی مسکن آنلاین کردکوی/ خطر ریزش ساختمان

دیباروز/ گلستان شهردار کردکوی آخرین جزئیات آتش سوزی در ساختمان نیمه کاره مسکن های آنلاین این شهر را تشریح کرد.

صبح امروز آتش سوزی در مسکن آنلاین کردکوی رخ داد و بخشی از آن در آتش سوخت.

شهردار کردکوی درباره این موضوع به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (دیباروز) گفت: در پی گزارش آتش سوزی در ساختمان مسکن آنلاین کردکوی در ساعت 7:12 صبح بلافاصله سه تیم از آتش نشانان شهرداری کردکوی در محل حاضر شدند. و آتش را خاموش کرد.

ابراهیم جرجانی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق در ساعت 10:30 صبح به پایان رسید، افزود: با توجه به اینکه از مصالح ساختمانی «یونولیت» در این ساختمان استفاده شده، ابعاد آتش سوزی بسیار بزرگ و دما نیز بالا بوده است. که به شدت قابل اشتعال است و حجم آتش را دو برابر می کند.

وی بیان کرد: یکی از نگرانی های ما این است که آتش به ساختمان های مسکونی واقع در ضلع جنوبی سرایت نکند و خوشبختانه وزش باد شدید نبود اما اگر به این ساختمان ها سرایت می کرد فاجعه بزرگی به بار می آورد. ضلع غربی ساختمان آنلاین جنجال در معرض گسترش و آتش سوزی قرار گرفت که با تلاش نیروهای شهرداری این امر با مشکل مواجه شد.

شهردار کردکوی با بیان اینکه این ساختمان بسیار خطرناک است تاکید کرد: با توجه به اینکه بتن گرم شده احتمال ریزش وجود دارد. تکلیف باید در اسرع وقت تعیین شود، مساحت ساختمان نیمه تمام. نوارهای ویژه برای جلوگیری از ورود شهروندان و رهگذران به ساختمان در حال سوختن مسدود شد.

جرجانی با بیان اینکه عمدی یا غیرعمدی بودن آتش سوزی در مسکن نیم دایره ای کردکوی آنلاین مشخص نیست، خاطرنشان کرد: باید منتظر نظر کارشناسان برای مشخص شدن علت دقیق آتش سوزی باشیم. این وظیفه ما بود که آتش را خاموش کنیم. آتش سوزی که به سرعت و به بهترین شکل ممکن مهار شد.

“تصویر تزئین شده است”
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا