استان ها

آماده میزبانی «جام دهه فجر» بدمینتون در گلستان هستیم

دیباروز/ گلستان مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از آمادگی این منطقه برای میزبانی مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در استان گلستان خبر داد.

قاسمعلی برزمینی امروز در هیات انتخابات هیات بدمینتون استان گلستان با اشاره به تشکیل موفق و سالم این مجمع اظهار داشت: اینکه جامعه بدمینتون گزینه های مهم و موثر زیادی برای ریاست این هیات دارد نشان دهنده بلوغ و بلوغ و بلوغ و بلوغ هیات بدمینتون استان گلستان است. رشد این هیئت هیئت، ورزشکاران و پیشکسوتان.

وی با قدردانی از حضور دبیر انجمن بدمینتون گلستان و مجمع انتخابات شوراهای استان، افزود: انتظار داریم با توجه به رشد و توسعه سریع بدمینتون در استان گلستان، حمایت جدی تری از این شورا داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر اینکه یکی از انتظارات ما برگزاری جلسات مربیگری و داوری ملی و بین المللی در استان گلستان است گفت: با توجه به پتانسیل بالای مربیان بدمینتون ما در استان گلستان، انتظار دیگر ما حضور است. گلستانی در ماشین آلات فنی تیم های ملی بدمینتون در رده های سنی مختلف حضور دارد.

البرزميني از آمادگي اداره كل ورزش و جوانان استان گلستان براي ميزباني مسابقات بين المللي جام اقاد فجر خبر داد و گفت: يكي دو سالي است كه براي ميزباني اين مسابقات اعلام آمادگي كرده ايم. دلیل آن است. ما امسال خواهان یک مسابقه دیگر در استان گلستان هستیم.”

توسعه زیرساخت بدمینتون در گلستان

دبیر فدراسیون بدمینتون همچنین از زحمات محمدتقی کریمی، رئیس سابق شورای بدمینتون استان گلستان قدردانی کرد و گفت: با حضور ایشان زمین بدمینتون در استان گلستان رشد بسیار خوبی داشته و بدون حضور ایشان. این رشد می توانست حتی بیشتر شکوفا شود.”

فرشاد نصرتی با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته برنامه ها و رویدادهای بزرگی توسط هیئت بدمینتون در گلستان برگزار شده است، ادامه داد: انتظار داریم از ظرفیت رئیس سابق در مجموعه خدماتی جدید استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه پتانسیل شما در هیئت بدمینتون استان گلستان خوب است اما در حوزه زیرساخت نیاز به توسعه بیشتر دارید، افزود: بدمینتون گلستان همیشه حمایت های بسیار خوبی داشته است و در گذشته که استان مازندران بزرگ بود بار اصلی بر عهده مسابقات بود. در آن گلستان بود.

دبیر فدراسیون بدمینتون با اشاره به اینکه تمامی نیروی انسانی عمومی کشور حتی معلولان جسمی حرکتی در یک کسب و کار هوشمند می توانند جذب بدمینتون شوند، گفت: امیدواریم شاهد رشد بیشتر این رشته ورزشی در استان گلستان و سایر شهرستان های استان باشیم. چهار سال آینده بیایید 14 ساله شویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا