حوادث

ارتش کم‌ترین آسیب را در بحث کرونا داشت

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به وضعیت اخیر ویروس کورونا در کشور ، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تلاش همه فرماندهان ، مسئولان و سربازان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کمترین خسارت را به پادگان ها وارد کرده است.

آفتاب نیوز:

به گفته ارتش ، دریاسالار امیر حبیب الله السیاری ، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ، عصر شنبه (3 ژوئن) از بخش های مختلف دانشگاه نظامی امام علی (ع) بازدید کرد.
وی ضمن گرامیداشت آزادسازی خرمشهر ، و با اشاره به روند افتخارآفرینی در بیت المقدس اظهار داشت: دشمن بعثی ما با آمادگی فراوان ، آموزش های لازم و تجهیزات کامل و همچنین پشتیبانی مالی شدید و استفاده از نیروی انسانی از کشورهای همسایه و در سراسر مناطق جنگ وارد جنگ شد.

صدام با اشاره به اظهارات امام خمینی (ره) درباره صدام ، که در آن فرمودند که صدام بعد از کار با ایران به شما (کشورهای عربی) می آید ، گفت: وقتی صدام و رژیم بعثی در دفاع مقدس بودند. این ناکامی ها به کویت حمله کردند ، کشوری که میلیاردها دلار به عراق اهدا کرد.

دریاسالار امیر السیاری گفت: کشورهای بلوکهای شرقی و غربی با وجود اختلافات گسترده در کمک به صدام در جنگ علیه ایران متحد بودند. وی گفت: “ورشو و ناتو موجی از کمک ها را به عراق متحد و ارسال کرده اند. آنها انجام داده اند. مهمترین تجهیزات شرقی و غربی عبارتند از: بالگردهای MiG ، سوخوی ، سوپر فارلون از فرانسه و موشکهای اگزوز.

وی با اشاره به آخرین مورد کورون ویروس در کشور ، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همت همه فرماندهان ، مسئولان و سربازان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، خسارات کمترین خسارت به پادگان ها وارد کرده است.

دکمه بازگشت به بالا