استان ها

بودجه شهرداری کرج کمترین افزایش را در بین سایر کلانشهرها دارد

به گزارش اخبار اینترنتی از البرز؛ مجتبی حاج قاسمی در سخنانی پیش از تصمیم سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص بودجه 1401 شهرداری کرج گفت: در درآمدهای شهرداری کرج باید متناسب با این بودجه بودجه شهرداری افزایش یابد. درصدها

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: این در حالی است که تنها 10 درصد افزایش در بودجه لحاظ شده بود.

حاج قاسمی گفت: اسناد پیش بینی شده در بودجه 1401، الزامات و سند اولویت هایی که به شهرداری کرج ارسال شده است، هنوز ارسال نشده است و لازم است قبل از شروع بررسی بودجه 1401، این موارد به کمیته مشترک ارسال شود. .

وی با بیان اینکه بودجه مهمترین سند سالانه شهرداری است، یادآور شد: در بحث قیمت خدمات و منطقه بندی با مدیریت شهری همکاری شد و توانستیم آن را افزایش دهیم. بنابراین انتظار می رفت که این افزایش منجر به افزایش متناسب درآمد شهرداری شود

دبیر شورای اسلامی شهر کرج به پروژه های کلان اشاره و تاکید کرد: بزرگراه شمال و مترو دو پروژه بزرگ و برجسته در شهر کرج هستند که برای اجرای آنها به بودجه چند هزار میلیاردی نیاز است و تلاش زیادی می طلبد. برای بهره برداری از آنها در این راستا باید تلاش کنیم تا این پروژه ها به موقع تمام شود و از نمایش آثاری که خروجی ندارند خودداری کنیم.

حاجی قاسمی به بودجه شهرداری سایر شهرهای بزرگ در سال های 1400 و 1401 اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری کرج کمترین افزایش را در بین شهرهای بزرگ تجربه کرد و با این میزان بودجه، آخرین سرانه بودجه را در بین شهرهای بزرگ خواهد داشت. .

وی خاطرنشان کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده 5180 میلیارد ریال است که برای بودجه رقم ناچیزی است و اگر این بودجه بخواهد استاندارد باشد در سال آینده شرایط خوبی نخواهیم داشت.

46

دکمه بازگشت به بالا