حوادث

تاثیر قطع برق برمدیریت ترافیک و امنیت/ وزارت نیرو محل‌های استخراج رمز ارز را به پلیس اعلام کند

ماجرای قطعی برق همچنان ادامه دارد و در آخرین اخبار ، برنامه قطع احتمالی برق این هفته در تهران اعلام شده است. این موضوع از سوی پلیس و همچنین مردم مورد انتقاد قرار گرفته تا جایی که رئیس پلیس متروپولیتن معتقد است که این اقدام مشکلات زیادی را در حفظ نظم و امنیت ایجاد خواهد کرد.

سردار حسین رحیمی در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران ، وی در مورد قطعی های اخیر ناشی از قطعی برق در برخی از مناطق تهران گفت: واقعیت این است که قطعی برق مشکلات زیادی را در منطقه ترافیکی پلیس راهور ایجاد کرد ، علاوه بر این در نظم و انضباط مشکل ایجاد کرد امنیت پایتخت. ” بنابراین امیدوارم که این موضوع به زودی حل شود و مقامات مربوطه اقدامات لازم را برای جلوگیری از قطعی برق انجام دهند.

وی با اشاره به تأثیر رمزگشایی در قطع برق ، که منجر به دستور اخیر رئیس جمهور برای جلوگیری از تولید ارز دیجیتال شد ، گفت: “همانطور که در عمل نشان داده ایم ، ما در پلیس متروپولیتن آماده استخراج هرگونه فعالیت غیرقانونی هستیم.” بیایید با فعالیت ارزهای رمزنگاری شده و ماینرها سروکار داشته باشیم و همچنین به اداره انرژی گفته ایم که اگر آنها در هر جای تهران به ما بگویند ، ما با تمام توان با آن مقابله خواهیم کرد.

رئیس پلیس متروپولیتن افزود: “ما آماده هستیم و قبلاً آن را اعلام كرده ایم.” بعلاوه در صورت مشاهده چنین مواردی اقدامات لازم را انجام داده و با آنها مقابله خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا