حوادث

جزییات تغییر کد پلاک خودرو فقط در ۴۵ دقیقه

آفتاب نیوز:

محدودیت های ویروس کرونا مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است. کسانی که نقاشی های آنها متعلق به بومیان نیست ، هر روز با مشکلات ترافیکی مواجه هستند. در همین راستا ، پلیس رویه های جدیدی را برای حل مشکلات این شهروندان در نظر گرفته است.

سرهنگ علی محمدی ، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا ، در مورد تغییر پلاک ها با توجه به منطقه و محل سکونت افراد گفت: “تغییر محل زندگی ، آدرس و کد پستی خود را به واحد شماره گذاری گزارش دهید.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا افزود: “طبق این ماده قانونی ، افرادی که اتومبیل آنها پلاک شهری دارد و در جای دیگری اقامت دارند” کد پلاک خود را تغییر می دهند.

بیشتر بخوانید: تصویب ممنوعیت تردد در شب برای شهرهای اورنج

وی با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا که ورود پلاک های غیر اصلی را به شهرها منع می کند ، گفت: “اگر شهروندان کد پلاک خود را با توجه به محل زندگی خود تغییر دهند ، با مشکل جابجایی و ورود به شهر محل زندگی خود روبرو نخواهند شد.”

فقط در مدت 45 دقیقه کد پلاک اصلی را دریافت کنید

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در پاسخ به س anotherال دیگری درباره نحوه تغییر نماد پلاک خودرو ، گفت: از امروز مراکز تعویض پلاک در مراکز استان ها افتتاح شده اند – به جز 10 مرکز منطقه ای که هنوز قرمز است – افراد می توانند به یکی از مراکز مراجعه کنند. با قرار ملاقات بصورت آنلاین و گرفتن مدارک اقامت ، مانند قرارداد اجاره یا سند مالکیت ، اسناد هویتی و اسناد خودرو ، پلاک های خود را عوض کرده و پلاک خود را به کد پلاک شهر محل اقامت خود تغییر دهید.

سرهنگ محمدی گفت: “کل روند تغییر کد پلاک در یک بازه زمانی از 45 دقیقه تا یک ساعت انجام می شود و نماد پلاک تغییر نمی کند.” به این ترتیب ، خودروهایی که در شهری با پلاک غیر محلی زندگی می کنند در هنگام محدودیت و ممنوعیت تردد مشکلی نخواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا