حوادث

جستجو برای یافتن گردشگران اصفهانی ادامه دارد

دیباروز / اصفهان فرماندار سمیرم گفت: عملیات جست و جوی سه روزه برای یافتن دو گردشگر اصفهانی مفقود شده در روستای ابوملخ شهرستان سمیرم نتیجه ای نداشت اما عملیات جست و جو ادامه دارد.

مراد آل یاسبور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران در مورد ناپدید شدن گردشگران در روستای ابوملخ شهرستان سمیرم. وی گفت: دو گردشگر اصفهانی که عازم روستای آبی ابوملخ سمیرم بودند از روز پنجشنبه 6 مردادماه ناپدید شدند. منطقه عبدالملخ دارای آبشاری به نام تخت سلیمان است که به دلیل خطر زیاد، حصار فلزی و علائم هشدار دهنده برای حفاظت از گردشگران در این منطقه نصب شده است و به نظر می رسد این دو گردشگر احمدیان و سیستانی توجهی نکرده اند. این علائم هشدار دهنده از حصارهای فلزی عبور کردند.

وی افزود: پشت دیوارها صخره های خطرناکی وجود دارد و از زیر این صخره ها رودخانه ای خروشان می گذرد و آب در این منطقه بسیار سریع است. به احتمال زیاد این دو گردشگر به داخل آب رفته و توسط جریان شدید رودخانه برده شده اند.

فرماندار سمیرم گفت: اکیپ های هلال احمر از سه روز گذشته در جست و جوی این دو گردشگر هستند و در حال حاضر آب رودخانه گل آلود است و تاکنون عملیات جست و جو به نتیجه نرسیده است اما روند جستجو همچنان ادامه دارد.

الیاسپور با بیان اینکه با توجه به شرایط احتمال زنده ماندن گردشگران اصفهانی کم است، تصریح کرد: به هر حال جست و جو تا پیدا شدن این دو نفر ادامه دارد. البته برای جست و جوی اصفهان نیروهای بیشتری درخواست کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت غرق شدن این دو گردشگر، این احتمال وجود دارد که جریان آب اجساد آنها را تا فاصله 15 کیلومتری برده باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا