حوادث

حاجی دلیگانی: ناجا عذرخواهی کند

عضو قوه قضائیه در پارلمان عذرخواهی معاون معارض با یک افسر پلیس را ستود و از پلیس خواست که از مردم و مجلس بخاطر آداب و رسوم نماینده خود عذرخواهی کند.

به گزارش دیباروز ، حسین علی حاجی دلیجانی امروز (یکشنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود بین دستورات خود گفت: راشل روی صورت آنها بازی کرد. اگرچه شاه توسط سیل مردم از کشور اخراج شد ، اما فرهنگ سلطنتی هنوز به طور کامل از بین نرفته بود. فرهنگ شاهنشاهی به معنای زبانی در برابر استکبار و قلدری با مردم است.

و این عضو کمیته قضایی در مجلس نمایندگان تأکید کرد: هر کارگردانی که عزت ایرانیان را در مقابل خارجی ها نادیده بگیرد ، یک امیر است. مطمئناً مردم به او سیلی خواهند زد و هر مدیری که خواست مردم را در نظر نگیرد ، شاهزاده دیگری است که دوباره به او سیلی خواهد زد و هیچ کس نمی تواند مانع اراده مردم برای پیشرفت کشور شود. در بلند مدت

حاجی دلیجانی با اشاره به اینکه در مورد پیشرفت کشور صحبت های زیادی وجود داشت ، به دلیل مدت کوتاهی که داشت ، از صحبت درباره پیشرفت انقلاب اسلامی در ایران خودداری کرد و پیشنهاد کرد به جای آن کتاب 40 سال معراج را بخوانید و گفت: آنها هیچ بخشی در ظهور انقلاب.

حاجی دلیگانی حاکمیت شفاف و شفافیت را از مهمترین شرایط لازم برای حکمرانی دانست و گفت: “یکی از مهمترین پیش شرط های حکمرانی شفافیت حکم است که بخشی از آن در پارلمان اجرا می شود. از نمایندگان مجلس می خواهم قبل از پارلمان شفاف است. “و پارلمانی.

وی با اشاره به اقدامات کمیته ادغام مجلس برای تصویب لایحه بودجه 1400 ، گفت: این کمیته تصمیم خود را به دادگاه ارجاع داد. تلاش شد تا اجاره بودجه به میزان 1400 کاهش یابد ، برای دستیابی به این امر نیاز به انتخاب دولتی است که اعتقاد زیادی به لغو اجاره داشته باشد. ای کاش مذاکرات کمیته مشترک خلق برای روشن شدن اختلاف دیدگاه پخش می شد.

نماینده مردم میما ، برخار و شاهنشهر در مجلس با اشاره به ماجرای نماینده سوبزیوار و درگیری وی با افسر پلیس در خیابان درواژ دولات تهران گفت: برای اقشار مختلف مردم بسته است. در حالی که من از بازیگری که به خودش و دشمنان رژیم و مجلس سیلی می زند ادای احترام می کنم ، من به پلیس هشدار می دهم که از عذرخواهی این بازیگر درس نگیرد و در هنگام اعمال قانون اجازه ندهد که موکلانش قانون را نقض کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی مردم و قانون برای او تفاوتی ندارد ، وی از پلیس خواست تا از پارلمان بخاطر آداب افسر راهنمایی و رانندگی عذرخواهی کند.

حاجی دلیگانی گفت: بزرگترین عذرخواهی از ناجا نیز باید به خاطر سخنان غیرقانونی یک مقام ناجا باشد که اخیراً می خواست جنایتکاران را خرد کند. امیدوارم رسانه ها و دادگاه ها در آینده نزدیک در برابر همه متخلفان و ستمگران ایستادگی کنند و اجازه ندهند این تخلفات به امری عادی تبدیل شود. رئیس جمهور ده ها قانون و مقررات را اجرا نکرد. البته موضوع اعتراض رئیس جمهور نیز در مورد اعمال ماده 234 در کمیته های مجلس دنبال می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا