حوادث

یک انتقاد رسمی دیگر از ادامه منع تردد شبانه/ درخواست ناجا برای بررسی اثربخشی طرح

پس از رئیس پلیس راهور تهران، فرمانده عملیات مبارزه با کرونا در تهران و تعدادی دیگر از مسئولان که اکنون رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناگا هستند، موضوع اثربخشی طرح ممنوعیت تردد شبانه را مطرح کردند.

به گزارش دیباروز، با وجود لغو دورکاری و بازگشت شرایط زندگی به دوران پیش از کرون، محدودیت های تردد در شب همچنان ادامه دارد، طرحی که موجب افزایش تردد خودروها از ساعت 22 تا 3 بامداد در تمامی معابر شهری کشور زرد می شود. رنگ های تاج نارنجی و قرمز از جمله شهرها با رنگ آبی ممنوع شد و متخلفان مجبور به پرداخت 200 هزار تومان جریمه شدند.

این طرح مورد انتقاد فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ و فرمانده عملیات کرونا در تهران نیز قرار گرفت و این افراد علنا ​​مخالفت خود را با این طرح اعلام کردند و به ناکارآمدی آن اعتراف کردند. این طرح البته باید لغو شود یا توسط ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور اعلام شود.

سردار سید کمال هادین فر، رئیس پلیس راهور ناگا در تازه ترین اظهارات خود با بیان شایعاتی مبنی بر موثر بودن طرح ممنوعیت تردد شبانه گفت: ادامه یا عدم ادامه این طرح به تصمیم ستاد ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی بستگی دارد. اما این ممنوعیت ممکن است شبانه نباشد بسیار موثر است، به خصوص که خوشبختانه اکثر مردم واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل ازدحام در عصر و شب استرس طرح ممنوعیت تردد شبانه است، گفت: این مشکل باعث افزایش ازدحام شده است.

رئیس پلیس راهور ناگا از طرح ممنوعیت تردد در شب به وزارت کشور خبر داد و گفت: از وزارت بهداشت خواسته ایم تا اثربخشی این پرونده را بررسی کند و اگر موثر است ادامه پیدا کند و اگر نشد باید ادامه یابد. ادامه هید. ما همیشه آماده کمک به دولت بودیم. اما لازم است که وزارت کشور کارآمدی آن را تحلیل کند و اگر این کار را نکرد باید جلوی آن گرفته شود، زیرا این طرح بر ترافیک شهرهای بزرگ تاثیر می گذارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا