استان ها

خدمات ارائه شده در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف دولت مردمی و ایران قوی است

دیباروز/ لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه های فنی و مکانیک خاک گفت: خدمات ویژه و منحصر به فرد ارائه شده در شرکت آزمایشگاه های فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای کیفیت، افزایش برنامه ریزی شده است. عمر مفید و کاهش هزینه ها در پروژه های عمرانی و به نفع مردم باشد.

مجید کیان پور در نشست همفکری با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران ستادی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک که با هدف بررسی مسائل روز شرکت و بررسی برنامه های گرامیداشت هفته دولت برگزار شد. وی تصریح کرد: هدف اصلی این شرکت توسعه و ارتقای جایگاه و عملکرد خود است و همچنین با استفاده از تمامی توانمندی های شرکت مکانیک خاک و آزمایشگاه های فنی در سراسر کشور خدمات بی نظیری را به جامعه هدف ارائه می کند.

کیان پور ادامه داد: امسال باید برای رسیدن به اهداف تعیین شده از جمله بهبود روند ارائه خدمات، ورود به بازارهای جدید، صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه و افزایش درآمد و رضایت مشتریان بر اساس نقشه راه جامع شرکت تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: از جمله بخش هایی که امسال شرکت آزمایشگاه های فنی و مکانیک خاک می تواند در آن نقش آفرینی کند و خدمات خود را با کیفیت بالا و منحصر به فرد ارائه دهد، حضور در بخش معدن و راه اندازی کلینیک تخصصی قیر و آسفالت است. به ویژه در مرکز مناطق آن علاوه بر مشارکت در پروژه مهم باید نهضت ملی مورد توجه قرار گیرد.برای مسکن در استانداری ها به ویژه با حساسیت بالا و مطابق با ضوابط و الزامات سازمان نظام مهندسی ساختمان .

در ابتدای این جلسه خدیار روانبد معاون توسعه اداری و منابع آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گزارشی از مشکلات فعلی شرکت، بهبود فرآیند ارائه خدمات، نقشه راه، کنترل هزینه و بیمه تکمیلی کارکنان ارائه کرد. روش دستیابی به حاکمیت شرکتی و اصلاح اساسنامه.

در این جلسه علی محمد اسماعیلی عضو هیئت مدیره و سایر مدیران آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گزارشی از عملکرد حوزه مدیریتی خود ارائه کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا