استان ها

دهه پنجم انقلاب مرحله عبور از آزمون و خطاهای گذشته و حرکت در مسیر توسعه است

به گزارش خبرگزاری دیباروز از قزوین؛ هدایت الله جمالیبور در جلسه شورای گفتگو بین دولت و بخش خصوصی ، که روز پنجشنبه در دفتر فرمانداری برگزار شد ، گفت: “طلوع فجر فرصتی عالی برای بررسی عمیق گذشته و حال بود تا ببیند که کجا آمده ایم.”

وی افزود: “امروز ، در آستانه دهه پنجم انقلاب ، باید شرایط جدیدی را پیش روی خود قرار دهیم و آنها را دنبال کنیم و گسل ها و شکاف های گذشته را جبران کنیم.”

استاندار قزوین گفت: “آنچه در رژیم گذشته اتفاق افتاد رویدادی بود که به نفع دیگران بود و ما در توسعه ایران نقش کاری داشتیم ، کارفرما ، مهندس و فناوری متعلق به خارجی ها بود و ما همیشه وابسته بودیم ، اما امروز با تشکر انقلاب در بسیاری از زمینه ها ، در اوج غرور است.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب گفت: “امروز پیچیده ترین عمل های جراحی در ایران انجام می شود و موفقیت در مهندسی نیز مهم است. ما به جایی رسیده ایم که دانش فنی و مهندسی را نیز صادر می کنیم و این افتخار کوچکی نیست

جمالیبور اظهار داشت: در زمینه نظامی با ساخت هواپیمای بدون سرنشین زن. موشک ها و انواع صنایع نظامی به شرایط خوبی رسیده اند ، مردم به اعتماد به نفس رسیده اند و همه در اقتصاد ، سرنوشت ، فرهنگ و اقتصاد خود تأثیر دارند.

وی گفت: “ما در مورد علوم نانو و عقیم سازی حرفی برای گفتن داریم ، اما مشکلات زیادی وجود دارد که باید آنها را حل کنیم.”

استاندار قزوین افزود: ارزش اعتماد به نفس از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که در آن مردم خود در سرنوشت خود سهیم هستند.

وی اظهار داشت ، “تا دهه چهل ، ما ممکن است تلاش کرده و شکست خورده باشیم ، اما دهه پنجم زمان عبور از آزمون و خطا و حرکت سریع به سمت توسعه است ، و در پنج سال آینده باید بر این شرایط غلبه کنیم و به آنها برسیم. A اقتصاد پایدار. “

ما در برابر مسائل اخلاقی آسیب پذیر هستیم

وی ادامه داد: مهمترین آسیب به ما ، حوزه اخلاق و معنویت است که باید در ابتدای دهه پنجم آن را جبران کنیم ، زیرا به نظر می رسد که رشد فزاینده ای در حال رشد و نادیده گرفتن ارزشهای اساسی داریم که این یک مسئله است. از نگرانی.”

جمالیبور با بیان اینکه امروز فضای مجازی به غذای دشمن تبدیل شده است ، گفت: اگر بتوانیم مسائل اخلاقی را مدیریت کرده و به حقوق مردم احترام بگذاریم و آرمان های امام را در نظر بگیریم ، بخشی از نگرانی ها برطرف می شود.

44

فرماندار خزر با تأکید بر لزوم حمایت از تولید اظهار داشت: عزت کشور و امنیت ما در گرو حمایت از تولید است و همه مدیران باید در این راستا جدی باشند و از محصول حمایت جدی کنند.

وی گفت: “همه تصمیمات ما در استان باید جهت حمایت از تولید ، اشتغال و کارآفرینی باشد تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.”

و در مورد کاهش زمان ترخیص کالا از گمرک در گمرک ، استاندار کاسپین گفت: “ما باید کاری کنیم که یک روز کالا در گمرک نداشته باشیم ، زیرا این امر به اقتصاد کشور آسیب می رساند.

وی افزود: در مباحث اقتصادی ، مدیران ذیربط و خبرگان موضوع باید در جلسات حضور داشته و از آنها دعوت شود تا موارد كارشناسی را بررسی و این موارد را مطرح كنند.

استاندار کاسپین در مورد پیشنهاد تأسیس کنسولگری افتخاری قزاقستان در خزر گفت: این معیارهای خاصی دارد و اگر اندازه مبادلات اقتصادی بین کاسپین و قزاقستان به این شکل باشد می توانیم کنسولگری دیگری ایجاد کنیم و این کمک می کند روابط ، این یک مرحله ارزشمند است. “ما از آن استقبال می کنیم ، اما ما باید به دنبال یک راه حل اولیه باشیم.

وی گفت: نماینده وزارت امور خارجه در منطقه باید موضوع را بررسی کند و همچنین حجم مبادلات و ظرفیت بین المللی خزر و قزاقستان در نظر گرفته شود.

دکمه بازگشت به بالا