فرهنگ و هنر

راهکاری برای جذب گردشگر از سنگاپور به ایران

معاون گردشگری وزیر کشور در دیدار با سفیر جدید ایران در سنگاپور گفت: با دعوت از اینفلوئنسرهای مسلمان می‌توانیم وارد بطن جامعه شویم و راه‌حل‌های موثری در بازاریابی و تبلیغات گردشگری در سنگاپور ارائه کنیم.

به گزارش دیباروز، به نقل از روابط عمومی معاون گردشگری علی اصغر شالابویان، وی در دیدار بهنام پلوریان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور، اظهار کرد: سطح همکاری و رهبری در توسعه سایر حوزه ها است. از ارتباطات

وی ایجاد پل ارتباطی بین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دو کشور را یکی از مهم ترین گام های پیشگام در ایجاد روابط دانست و افزود: دو کشور با گسترش لایه های تصمیم گیری می توانند روابط را در ابعاد مختلف گسترش دهند. ساخت.

شالابویان همچنین به سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور یادآور شد: اگر افراد دارای زمینه های همکاری مطلوب از جمله اینفلوئنسرهای مسلمان را معرفی و به کشور خود دعوت کنیم، می توانیم وارد جامعه شویم و به راهکارهای موثری در بازاریابی و تبلیغات گردشگری دست یابیم. در این بازار تحقیق کنید.

معاون گردشگری تمرکز بر توانمندی های آموزشی را یکی دیگر از پیوندهای گردشگری ایران و سنگاپور دانست و گفت: حضور توانمندی های آموزشی تخصصی در قالب وبینارها می تواند علاوه بر تبادل اطلاعات و به روز رسانی دانش گردشگری، به دقت و صحت و سقم آن منجر شود. اثربخشی. شناخت عمیق دو کشور و دارایی های موجود.

بهنام پلوریان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور با تشریح ساختار سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری کشور، آمادگی خود را برای تسهیل روابط بویژه در حوزه دیپلماسی گردشگری اعلام کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا