استان ها

راه اندازی مرکز واکسیناسیون covid-۱۹ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری دیباروز از تهران ؛ به دنبال دستورالعمل های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و بررسی قابلیت ها و نیازهای لازم در زمینه واکسیناسیون و ارتقای اهداف تعیین شده با ظرفیت کامل ، واحد قدس دانشگاه آزاد اسلامی فرایند واکسیناسیون را تسریع کرد خانواده بزرگی از دانشگاه آزاد اسلامی در قدس یک مرکز ایمن سازی ایجاد کرد.

این مرکز تحت نظارت کامل رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و تقدیر وی از این مرکز به عنوان یکی از بهترین مراکز واکسیناسیون تهران ، به عنوان دومین مرکز واکسیناسیون در غرب تهران راه اندازی و برای عموم مورد بهره برداری قرار می گیرد ، ماه اورشلیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس ، دکتر عبدالله قاسمی بربلوتی و دکتر علی رضا مظلوم ، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ، با همکاری اساتید و کارکنان واحد قدس ، با تعامل مرکز بهداشت و درمان اورشلیم در کوتاه ترین زمان. زمان احتمالی واکسیناسیون عموم مردم و شهروندان اورشلیم آماده شده است.

وجود یک فضای فیزیکی برای نظارت بر فاصله و راهرو مناسب اجتماعی برای افراد مسن یا معلول ، شرایط محیطی خاص ، امکانات فیزیکی و دسترسی آسان به پارکینگ دانشگاه و پارکینگ شهرداری مجاور دانشگاه از ویژگیهای بارز این مرکز در اورشلیم. به

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قدس شامل ملارد ، صفدشت و معاون آموزش و مهارتهای عمومی ، سما اندیشه ، زیر نظر اداره بهداشت شهرستان ، می توانند برای انجام موارد زیر به واحد شهر قدس مراجعه کنند. فرایند واکسیناسیون و استفاده از امکانات واکسیناسیون.

دکتر عبدالله قاسمی بیر بلوتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار داشت: ما به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) تسلیت می گوییم. با تقدیر از همکاران ارجمند در تأسیس مرکز واکسیناسیون مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع واکسیناسیون و حضور تنها دو مرکز واکسیناسیون در جمعیت شهر اورشلیم بیش از 400 هزار نفر برای تأثیرات اجتماعی. از دانشگاه آزاد اسلامی در شهر ، این مرکز به عنوان یکی از بهترین مراکز واکسیناسیون در تهران ، در دانشگاه آزاد اسلامی قدس تأسیس شد ؛ بنابراین ، همکاران و شهروندان محترم شهر بیت المقدس که در واکسیناسیون موفق نشده اند ، واحد شهر بیت المقدس به عنوان محل واکسیناسیون انتخاب شده است. بهره برداری از امکانات واکسیناسیون در این واحد.

0000

45555

67777

دکمه بازگشت به بالا