استان ها

رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

به گزارش خبرنگار گروه منطقه خبرگزاری آنا از مشهد، روایت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، اساتید، نخبگان و خانواده ها رونمایی شد. از شهدا عموم مردم دانشگاه آزاد اسلامی مشهد.


بیشتر بخوانید:

ما پیرو مکتب شهید قاسم سلیمانی هستیم


حجت الاسلام حسن منصوریان رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد بر ضرورت فرهنگ سازی ایثار و ایثار به عموم مردم به ویژه مخاطبان دانشگاهی با توجه بیشتر به سیره سردار سلیمانی تاکید کرد. الگویی برای این فرهنگ در جامعه.

رونمایی از مزار شهید سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

مزار شهید حاج قاسم سلیمانی که در ورودی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و مزین به نام سردار سلیمانی رونمایی شد توسط استاد نادر قشقایی طراحی و ساخته شده است.

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مراسم رونمایی از سردیس شهید سلیمانی

دکتر محمدمهدی طهرجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و رونمایی از روایت شهید در پردیس شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پیامی صادر کرد.

در پیامی که محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در این مراسم قرائت شد، آمده است: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون قدرت خود را در عرصه های سیاسی، نظامی، علمی و غیره تثبیت کرده است. در این میان، نخبگان سیاسی، نظامی و علمی پس از ایفای نقش‌های لاینفک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقام رهبری، در دستیابی به عزت کشور در منطقه نقش آفرینی کردند.

و در این نامه آمده است: جایگاه سردار سلیمانی در بین نخبگان کشوری در تحکیم اقتدار و نفوذ نظام در منطقه مشخص است و رهبر معظم انقلاب فرمودند: نباید به حاج قاسم سلیمانی عزیز نگاه کنیم. ” شهید در نگاه یک شخص. بیایید به چشمان مدرسه نگاه کنیم. سردار شهید عزیز، ما را به چشم مدرسه، جاده، مدرسه نگاه کن. بدون شک، مدرسه سلیمانی مدرسه ای است که سلیمانی ساخته است، نه مدرسه ای که سلیمانی ساخته است. بنابراین، همه نخبگان کشوری در عرصه‌های مختلف باید علاوه بر تأسیس مکتب سلیمانی، این مکتب را برای مردم تبیین کنند و نتیجه این دو امر مهم باید اتحاد اساتید و نخبگان کشور برای دستیابی به قله‌های علم و دانش باشد. سربازان جبهه علم و دانش در دانشگاه آزاد اسلامی خود با فتح قله های علمی در منطقه و جهان راه اقتدار ایران اسلامی را پیموده و در این مسیر پیروان راستین مکتب سلیمانی خواهند بود.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا