استان ها

نایب‌قهرمانی نیشابور در مسابقات فوتسال منطقه ۸ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه منطقه خبرگزاری آنا از نیشابور، اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان و اساتید منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی (استان های شمالی و جنوبی خراسان رضوی) با قهرمانی به پایان رسید. آزاد اسلامی بجنورد. تیم دانشگاه و تیم فوتسال از دانشگاه های نیشاپور و مشهد به ترتیب مقام های دوم تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در این باره به آنا گفت: در این مسابقات که با حضور هفت تیم از واحدهای منطقه 8 به میزبانی دانشگاه آزاد مشهد آغاز شد، تیم نیشاپور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. تیم های دانشگاه تربت جام، علوم پزشکی مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند. اما در فینال با نتیجه 3 بر یک تیم جوان و لباس دانشگاه اسلامی بجنورد را شکست داد و به مقام دوم این مسابقات بسنده کرد.

علی مدنی افزود: حسین شهرآبادی مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور مسئولیت آموزش و سرپرستی تیم نیشابور را بر عهده داشت. پس از پایان مسابقات، اعضای تیم این واحد دانشگاهی با نایب قهرمانی در مراسمی فرهنگی و معنوی حضور یافتند و به همراه وی علی عباسپور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بر مزار گمنام حاضر شدند. شهدای این دانشگاه شهدا را گرامی می دارند و با ایثار خود را مدیون شهدا می دانند.

وی گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با غلبه بر تیم تربت حیدریه دانشگاه آزاد اسلامی به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا