فرهنگ و هنر

ضربه محکمی به آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم زد

دیباروز/ اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: به زودی ضربه محکمی به آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی خواهیم زد و با انتقام شدید خود خروج آمریکایی ها از منطقه و انهدام منطقه را اعلام خواهیم کرد. منطقه.” موجودیت صهیونیستی به برکت شهدا.

سردار مجتبی فدا امروز پنجشنبه 16 دی ماه در مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان در مراسم یادواره شهدا به ویژه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان گفت: زهرا مرضیه(س) و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم. شهدای جبهه مقاومت میزبان 25 شهید عزیز ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه راه، هدف و راه همه شهدا در مسیر، راه و هدف شهید سلیمانی خلاصه می شود، اظهار داشت: باید شکل مکتب سلیمانی را شناخت چرا که گوهر همه رهبران، رهبران و امیران است. . دوران دفاع مقدس و همچنین ویژگی های این دوران از جمله شهید خرازی، حاجی احمد کاظمی، صیاد شیرازی، شهید بابایی، میثمی و ردانی پور در آن خلاصه می شود.

به گزارش دیباروز، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: امروز در محضر شهدا عهد می کنیم که به این شاخص ها توجه کنیم و مهمترین ویژگی شهدا و شهید سلیمانی از زمان تاکنون سپس.” آغاز انقلاب، اعتقاد به اسلام است.» انقلاب، نظام، محافظه‌کاری و جمهوری اسلامی در این راه جان خود را فدا کردند و کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (علیه السلام) استان اصفهان گفت: در وصیت نامه خود گفته که اینجا ایران است. ملت جهان اسلام و حرم حسین بن علی (علیه السلام) اگر این حرم آسیب ببیند چیزی از حضرت ابراهیمی و حرم نبوی باقی نمی ماند.

فدا خاطرنشان می کند: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، مدافع مقدسات و امنیت و جبهه مقاومت، مظهر وحدت ملی، انسجام، وحدت، حضور و ایثار مردم به نظام و انقلاب بودند. و جمهوری اسلامی توطئه های دشمن را در طول 43 سال انقلاب در منطقه و کشور خنثی کنید.

وی ثبات انقلاب، رویارویی با جناح ها، جنگ تحمیلی، مبارزه با دولت سازی و ناسیونالیسم، جنگ نیابتی در منطقه، راه اندازی خاورمیانه جدید، تجزیه عراق و سوریه را ستود. و تضعیف جبهه مقاومت به برکت فداکاری های آنها. رهبر انقلاب شهدای انقلاب را خواندند و گفتند: در اینجا عهد می‌بندیم که راه، علم و معرفت شهدا، راه شهید سلیمانی و شهدای هشت سال دفاع مقدس روی زمین باقی نماند. و با شهادت این رهبر ادامه می دهید، اراده و عزم ما شکسته نمی شود.» بلکه فصل جدیدی در جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در ایران و منطقه در حال شکل گیری است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای افزایش قدرت بازدارندگی و رزمی کشور گفت: به زودی ضربه محکمی به آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی خواهیم زد. ما به برکت شهدا رژیم صهیونیستی را تشکیل خواهیم داد.»

فدا گفت: ما منکر مشکلات، کمبودها، گرانی ها و فشار بر مردم نیستیم، اما دولت فعلی مصمم است و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا سختی های زندگی و مسائل اقتصادی را از دوش مردم ایران و مردمشان بردارد. . او گفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا