حوادث

لزوم تقویت امکانات، تجهیزات و مشارکت مردم در راستای ارتقای امنیت

فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از همکاری مردم و مساعدت آنها در اجرای طرح فرماندهی ملی برای مقابله با کرونا اظهار داشت: از طریق تقویت امکانات و تجهیزات پلیس و همکاری خوب مردم ، شاهد موفقیت روزافزون و بهبود امنیت در جامعه هستیم.

به گزارش دیباروز سردار حسین اشتری وی در حاشیه بازدید از ساختمان جدید ستاد فرماندهی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش همکارانم امنیت خوبی در این استان حاصل شده و اقدامات مناسبی برای پیشرفت اجتماعی در مناطق مختلف پلیس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه کنترل مواد مخدر با اقدامات خوبی که انجام شده ، شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر هستیم و گفت: بیایید باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: 80 درصد کارها در ساختمان جدید ستاد فرماندهی شرق استان تهران به اتمام رسیده و به زودی کارکنان به این مجموعه منتقل می شوند تا شاهد افزایش بازده کار در این مجموعه باشیم.

اشتری اظهار داشت: برای ساخت مسکن کارکنان ناجا با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته این نیاز در سال های آینده توسط کارمندان ناجا برطرف می شود.

یک رهبر بازمانده افزود: “من از همه مردم بخاطر همکاری خوبشان چه در شهرها و چه در جاده ها با رعایت مصوبات فرماندهی ملی کرونا درمورد محدودیت ها تشکر می کنم.” اتحادیه ها و رانندگان کاملاً مدیریت شده ، به ویژه در تهران و شهرهای بزرگ ، از تصمیمات ستاد ملی برای مقابله با تاج پیروی می کردند.

به گزارش سایت خبری پلیس ، اشتری در پایان گفت: انشاالله با یاری خداوند و با کمک مردم و مسئولان و توجه به توصیه های پلیس و در نظر گرفتن مصوبات فرماندهی ملی علیه کرونا مشکلات را برطرف می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا