حوادث

مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند

آفتاب‌‌نیوز :

مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های آنلاین، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

مدارس و دانشگاه‌های ۴شهرستان جنوب استان بوشهر غیرحضوری است

ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز اعلام کرد: به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می‌شود

سخنگوی استانداری هرمزگان هم اعلام کرد: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن معابر در سراسر استان مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان تعطیل شد

با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل، کلاس درس برخی مدارس شهرستان های جنوب کرمان برای فردا(سه‌شنبه) و بعضی دیگر نیز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند و آموزش ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان فردا سه‌شنبه از سوی فرمانداران تعطیل اعلام شدند که در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می‌شود.

همچنین شهرستان های جیرفت، منوجان و قلعه‌گنج به دلیل اینکه پیش بینی بارندگی بیشتری در آنها شده در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند.

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا